از دکان بازار سایتها کم می کنم/می بایست ظرف ۲ماه مدیران پخمه از گیلان حذف بشوند/افراد سیاسی موضوع سیاهکل و لاهیجان را مطرح می کنند

دلیل دست نگه داشتن و تغییر ندادن برخی از مدیران این است که به دنبال افراد قوی درسیاهکل هستم./رؤسای اداراتی که درسیاهکل ساکن نیستند به درد نمی خورند.

از دکان بازار سایتها کم می کنم/می بایست ظرف ۲ماه مدیران پخمه از گیلان حذف بشوند/افراد سیاسی موضوع سیاهکل و لاهیجان را مطرح می کنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل ، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترکی که با امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اسلامی و شهردار سیاهکل پیرامون مشکلات شهری در شهرداری داشت ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم گفت: از مواری که در این جلسه ذکر شد (اینجا) ، حدود ۱۰۰ محور را یادداشت کرده ام.

nadimi_dar_siahkal-2

وی در رابطه با درخواست قربانی پیرامون بررسی مشکلات شهری سیاهکل توسط وی از تهران همانند شهرداری لاهیجان اظهار کرد: برای سیاهکل نیز کارهای مشابه لاهیجان انجام شده و مستندات آن نیز موجود است. من فرقی بین سیاهکل و لاهیجان قائل نیستم، آنچنان که در اولین روز کاری استاندار از وی خواستم تا به سیاهکل سفر کند و با مشکلات آن از نزدیک آشنا بشود و در هفته های گذشته نیز مدیران کل زیادی را با خود به سیاهکل و دیلمان آورده ام.

این نماینده مجلس نهم ادامه داد: در نشست اولی که با خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور داشتم، به دلیل اینکه هنوز شهردار جدید سیاهکل منصوب نشده بود، به اعضای شورای شهر سیاهکل پیغام دادم که در آن جلسه حضور یابند، ولی کسی نیامد. در هر صورت من مشکلات شما را در آنجا مطرح کردم.

 

ندیمی با تأکید بر این مطلب که سیاهکل هم اکنون وابسته به لاهیجان نیست تصریح کرد: افراد سیاسی برای فعالیتهای انتخاباتی خود موضوع سیاهکل و لاهیجان را مطرح می کنند ، در صورتی که این دو شهرستان از یکدیگر جدا هستند و ربطی به یکدیگر ندارند و هیچگونه ارتباط اعتباری بین آنها وجود ندارد.

وی به موضوعاتی که پیرامون شهردار و شورای اسلامی دوره قبل مطرح است و مشکلات مربوط به معدن گفت: مثلاً (در سایت) درسیاهکل نوشته اند که دزدی در شورای شهر و…، این حرفها نیست، ما از دکان بازار سایتها کم می کنیم و کار خودمان را انجام خواهیم داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به این مطلب که نقد و پی گیری مشکلات و تخلفات گذشته بخشی از کارنامه اعضای شورای شهر است، اما همه کارنامه آنها نیست افزود: فساد، رشوه، دزدی، زد و بندهای اداری، تبانی و … را پی گیری می کنیم و اگر احراز بشود با آن برخورد خواهیم کرد. آنهایی که رأی آورده اند نماینده مردم هستند و باید بدانند که کارنامه آنها توسط بنده و مردم پی گیری می شود.

IMG_3744

ندیمی تأکید کرد: ادبیات سال قبل دیگر جواب نمی دهد و می بایست ادبیات امسال با سال گذشته فرق بکند. در رابطه با مدیران نیز گفته ایم که تا حداکثر دو ماه آینده این موضوع را جمع کنند و هر که پخمه است را بیرون بندازند.

وی ادامه داد: مگر ما اسم می خواهیم ، رئیس اداره ای که در استان توانایی نداشته باشد، بودجه نمی فهمد، با فرماندار همدلی ندارد، وقت نمی گذارد، در شهرستان محل خدمت خود ساکن نیست  به چه درد ما می خورد. ما آدمهایی میخواهیم که با مردم و در کنار مردم باشند، اگر رئیس اداره ای درسیاهکل کار و در رشت زندگی کند به چه دردی می خورد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به تغییر مدیران در سطح شهرستان سیاهکل گفت: دلیل دست نگه داشتن و تغییر ندادن برخی از مدیران این است که به دنبال افراد قوی درسیاهکل هستم تا بتوانیم آنها را در پستهای مدیریتی ورود بدهم. ما به دنبال سیاهکلی کارآمد هستیم و تلاش می کنم که استعدادهای سیاهکل به یک موقعیت مناسب برسند.

IMG_3738

ندیمی با اشاره به موضوعاتی که در رابطه با بومی بودن و یا غیر بومی بودن مسئولین درسیاهکل مطرح شده است با تأکید بر اینکه به دنبال مسئولان بومی سیاهکل هستم گفت: بومی و غیر بومی بودن برای من اهمیتی ندارد و کارآیی شما برای من مهم است. اگر مدیر و یا مسئولی بومی باشد اما کارآیی نداشته باشد به چه دردی می خورد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات مطرح شده همچون کمربندی سیاهکل گفت: می بایست از کارخانه سیمان دیلمان که یک فرصت برای منطقه است حداکثر استفاده را کرد و می توان بسیاری از مشکلات از جمله کمربندی را با کمک آنها برطرف کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در رابطه با استقرار ادارات درسیاهکل گفت: در دو دوره قبلی و دوره نهم که به عنوان نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی حضور دارم تمام توان خود را برای مستقر کردن ادارات درسیاهکل انجام داده ام.

ندیمی تصریح کرد: می بایست از توانمندیها و قابلیتهای افراد استفاده کرد و حتی می بایست افراد از دوستیهایی که با مقامها و مسئولین دارند برای پیشرفت مردم و شهرستان استفاده کنند.

وی با اشاره به حضور حاجتی و علیزاده به عنوان فرماندارهای سیاهکل و لاهیجان گفت: دلیل موافقت من برای حضور این افراد نفوذ آنها در استانداری بود و می بایست از توامندی آنها استفاده کرد.

این نماینده مجلس نهم با اشاره به حضور در دفتر هاشمی وزیر بهاشت به همراه امام جمعه، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل و پیگیری مشکلات این شهرستان گفت: دلیل اینکه مسئولین شهرستانی را با خود پیش وزرا می برم این است که آنها نیز در جریان کارها باشند و بتوانیم با کمک یکدیگر از حقوق مردم دفاع کنیم.

ندیمی خاطرنشان کرد: با به هم پریدن و چنگال نشان دادن به یکدیگر مشکلات حل نمی شود و می بایست کار کرد. می بایست از تمامی امکانات ادارات برای ترقی و پیشرفت و برطرف کردن مشکلات شهرستان استفاده کرد و اگر انجام نشد به من پیامک بزنید.

وی افزود: شورای شهر می بایست به دنبال یک برنامه ریزی کلان باشد و تکلیف خود را مشخص کند که آیا به دنبال این است تا برای مردم کار کند یا به دنبال رأی جمع کردن برای دوره آینده است. شورا می بایست یک نقشه راه را ترسیم کند و برای به دست آوردن منابع پایدار برنامه ریزی کند و بگوید که در این چهار سال ما را به کجا می برد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه