سران فتنه دین و ناموس خود را به مال دنیا فروختند/لازم نیست نماینده‌مجلس برای ازدواج جوانان برنامه داشته باشد

یک فعال سیاسی و نامزد احتمالی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همانقدر که لازم نیست یک “رئیس جمهور” برای “مرده شورها” برنامه خاصی داشته باشد، بر همان قیاس لازم نیست یک نماینده مجلس برنامه خاصی برای “ازدواج جوانان” داشته باشد .

سران فتنه دین و ناموس خود را به مال دنیا فروختند/لازم نیست نماینده‌مجلس برای ازدواج جوانان برنامه داشته باشد

به گزارش ۸دی، سید محمدعلی بتولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماسال در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای ازدواج جوانان چیست اظهار داشت: به نظر بنده اگر ساختارهای اقتصادی کشور ترمیم و اصلاح گردد و برای مردم کشور “کار” و “درآمد مکفی” تامین شود بطوریکه “خودشان نان حلال خودشان را در بیاورند” اصلا نیازی نیست که کسی مثلا برای “ازدواج جوانان” برنامه خاصی داشته باشد!! مثل همه جای دنیا که مردم کار می‌کنند، زندگی می‌کنند، ازدواج می‌کنند، مگر کسی برای “ازدواج جوانان” “برنامه خاصی” را تدوین می‌کند و ارائه می‌دهد؟؟!!

وی افزود: این مثل آنست که در سال ۱۳۸۴ مد شده بود که از “کاندیداهای ریاست جمهوری” (البته کاندیداهای گمنامی مثل این بنده حقیر!!) سوآل می‌کردند که: “اگر شما رئیس جمهور شدید برای “مرده شورها” چه برنامه ای دارید؟؟!!” در حقیقت همانقدر که لازم نیست یک “رئیس جمهور” برای “مرده شورها” برنامه خاصی داشته باشد و این سوآل چیزی جز یک “مغالطه” نیست بر همان قیاس لازم نیست یک نماینده مجلس برنامه خاصی برای “ازدواج جوانان” داشته باشد . بلکه باید برای “حفظ منافع ملی کشور” از طریق :”عمران و آبادانی” و “رشد و توسعه” منطقه خودش برنامه های قابل اجرا و عملی داشته باشد.

بتولی گفت: زمانیکه “کار”-“پول”- و “درآمد” و “رفاه و آسایش” در آن منطقه ایجاد شد و مردم در رفاه و آسایش و آرامش قرار گرفتند بخودی خود بدنبال امورات اصلی و اساسی زندگی خودشان از جمله “ازدواج” هم خواهند رفت و محتاج هیچکس نخواهند بود که بخواهد برای “ازدواج” آنها “برنامه” ارائه بدهد . بعبارت دیگر، بهتر است ما “ماهیگیری را به مردم بیاموزیم تا نان شبشان را خودشان تهیه کنند نه اینکه روزی یکی-دوتا ماهی به آنها بدهیم” و تصور کنیم که به این صورت مشکلات حل شده است. هر برنامه دیگری که توسط هرکس ارائه گردد راه به جائی نخواهد برد و فقط به ّبحرانهای اقتصادی و اجتماعی” دامن خواهد زد.

این فعال سیاسی تالش بزرگ ادامه داد: بنده نمی‌خواهم اروپا یا آمریکا را مثال بزنم. در همین همسایگی ما یعنی “امارات متحده عربی” و “امارت دبی” آیا کسی از “شیخ محمد” امیر دبی سوآل می‌کند که “شما برای ازدواج جوانان چه برنامه ای دارید”؟ شیخ محمد چند دهه قبل که آن امارت یک بیابان برهوت بی آب و علف با مشتی مردم بدبخت پاپتی بود یک برنامه جامع اقتصادی را بدقت اجرا کرد و امروز دبی یکی از بهترین و زیباترین مناطق عالم برای زندگی است و مردم “خودشان” نان “خودشان” را در می آورند و زندگی و ازدواج می‌کنند . این یک قانون کلی در “علم اقتصاد” است که تخطی از آن جز خسران و زیان و نابودی نتیجه دیگری ندارد .

نامزد احتمالی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تالش بزرگ افزود: فرض بفرمائید ما از یک مجرائی “وام ازدواج” به جوانان بدهیم . چه دردی دوا می‌شود؟ جز اینکه آنها را بدهکار و مقروض می‌کنیم؟؟!! خوب حالا وام دادیم و ازدواج کردند بعدش جه اتفاقی می افتد؟ هزینه یک عمر زندگی را از کجا بیاورند؟؟!! جز اینکه طلاق را اشاعه می‌دهیم و بنیان خانواده ها را از هم می‌پاشیم؟؟!! بنابراین هر روش دیگری “محکوم به شکست” است و فقط و فقط باید آن منطقه را “آباد – مرفه – توسعه یافته” ساخت تا “کار خوب و کسب حلال” برای مردم ایجاد شود آنگاه خودشان برای زندگی خودشان تصمیم می‌گیرند و راحت و خوب و در رفاه و آسایش زندگی می‌کنند و البته “ازدواج خوب و موفق” هم خواهند داشت .

وی در پاسخ به اینکه «روشن و صریح بفرمایید موضع شما درباره فتنه ۸۸ چیست؟ سال ۸۸ آیا درباره فتنه موضع گیری کردید؟ به چه نحوی؟» اظهار کرد: با وجود اینکه بنده در سال ۱۳۸۸ جزء جناح “اصلاح طلب” بودم ولی اصلا و ابدا با آن “حرکتهای تند و افراطی” موافق نبودم و در آنها شرکت نداشتم . ابتدا بعلت “کمی اطلاعات” که واقعا نمی‌دانستم چه شده و چه خبر است. نمی‌دانستم که آن حرکات و اتفاقات واقعا یک “فتنه” به معنای واقعی و اخص کلمه و با همه ابعاد و مختصات یک “فتنه” آنهم از نوع یک “انقلاب رنگین” یا بعبارت صحیح “فتنه رنگین” است و این دست “آهنی و چدنی” دشمنان این مرز و بوم است که در یک “دستکش مخملین زیبا” قرار گرفته و از یک طریق کاملا “خزنده” و بظاهر “دموکراتیک” در صدد نابودی همه چیز ماست. نابودی کشور، نظام، ملت و خلاصه همه وهمه … و تبدیل ایران به یک مستعمره خوار و ذلیل غرب.

بتولی افزود: اما بتدریج که اطلاعاتم بیشتر و بیشتر شد، بویژه از ابتدای سال ۱۳۹۰ و مسافرتی که به امارات متحده عربی داشتم، به کنه مطالب و قضایا پی بردم و امروز با نهایت جرات و شهامت می‌توانم اعلام کنم که : “بله . حوادث سال ۱۳۸۸ یک “فتنه تمام عیار” برای ایجاد هرج و مرج در کشور بوده است تا نهایتا حکومت جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند و یک حکومت دست نشانده بر سر کار بیاورند و ما را به دوران مستعمره شدن برگردانند” .

این فعال سیاسی تأکید کرد: بنده واقعا و از صمیم قلب برای رهبران و سران این فتنه متاسفم که عرض و ناموس و شرف و دین و وطن خود را به مال دنیا فروختند و نام ننگی از خود در تاریخ این کشور بر جای گذاشتند. امیدوارم به سوآلات شما بطور واضح – روشن و شفاف پاسخ داده باشم .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
برای ایشان متاسفم که فکر می کند خیلی این حرفش نفوذ دارد و برای سایت شما هم هم چنین بی گمان شما در آخرتی که فقط شعارش را می دهید و از رفتارتان پیداست که هیچ اعتقادی به آن ندارید پاسخگوی همه ی آن چه را که بر سر این مرزوبوم آورده اید باشید
نیم در پاسخ به
تو خوبی
احمد پارسا
باسلام به نظرم بخشی از فرمایش این بزرگوار صحیح است. مجلس و دولتی که حتی نظارت بر بخش تولید را علیرغم تسهیلات واگدار شده به این بخش بر نمی تابند با کدام برنامه و بودجه برای ازدواح جوانان و پیش گیری از طلاق بسیج خواهد شد.این دولت اصلا اعتقادی به اینگونه مباحث ندارد.
در حاشیه