اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ ـ‌ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل

فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای رشت‌ ـ‌ قزوین و بلاعکس و آستارا‌ ـ‌ اربیل و بالعکس از صبح فردا خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ ـ‌ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل

به گزارش ۸دی، مهیار رستگار امروز با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی ورود زائران کربلای معلی، محدودیت ترافیکی در دو محور اصلی استان اعمال می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۸ صبح فردا جمعه تا ۲۴ این روز، تردد انواع ناوگان باربری و کامیون، تریلی به جز حاملان مواد سوختی و غذای فاسدشدنی در محور رشت‌ـ‌قزوین و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در محور آستارا‌ ـ‌ اردبیل اعمال می‌شود، گفت: از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ فردا جمعه تردد انواع خودروهای سنگین در محور آستارا‌ ـ‌ اردبیل و بالعکس ممنوع است.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت ساعت ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محورهای مذکور، تصریح کرد: در صورت مشاهده خودروهای سنگین در ساعت محدودیت ترافیک در محورهای مذکور، از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

رستگار با بیان اینکه رانندگان به شرایط خاص این روزها دقت و توجه داشته باشند، یادآور شد: رانندگان از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

وی وضعیت فعلی جاده‌های گیلان را مه‌آلود خواند و متذکر شد: رانندگان به وضعیت مه‌آلودگی جاده‌ها توجه کنند که می‌تواند دید را کاهش دهد.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه در زمان رانندگی با شرایط مه‌آلودگی باید چراغ جلوی خودرو روشن باشد، خاطرنشان کرد: دید کافی باید برای راننده وجود داشته باشد.

وی وضعیت فعلی راه‌ها و جاده‌های ارتباطی گیلان را باز عنوان کرد و متذکر شد: تمام راه‌های گیلان باز است و تردد با احتیاط در آنها وجود دارد و به‌جز مسئله مه‌آلودگی، مشکلی در وضعیت راه‌ها وجود ندارد.

رستگار پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز در رانندگی و توجه به جلو و تبعیت از قوانین راهنمایی و رانندگی را مورد تأکید رانندگان قرار داد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه