اربعین تاریخ سرنوشت‌ساز امت اسلامی است

فرمانده انتظامی گیلان گفت: تجمع میلیونی زائران در اربعین حسینی این واقعیت را می‌رساند عصری که در آن هستیم تاریخ سرنوشت‌ساز امت اسلامی است.

اربعین تاریخ سرنوشت‌ساز امت اسلامی است

به گزارش ۸دی، سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم اربعین حسینی این شهر با تسلیت ایام عزاداری حسینی، اظهار کرد: اربعین حسینی تجلی واقعی ولایت‌پذیری است.

وی با بیان اینکه تجمع میلیونی دلباختگان اربعین حسینی واقعیت تاریخی را به نمایش می‌گذارد، افزود: حضور میلیونی عاشقان حسینی در کربلا این واقعیت را می‌رساند عصری که در آن هستیم تاریخ سرنوشت‌ساز امت اسلامی است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حوادث امروز دنیای اسلام، تصریح کرد: امروز تقابل دنیای غرب در مقابل ایران اسلامی، تاریخ سرنوشت‌ساز تقابل دو جبهه کفر و ایمان است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را از ارکان مهم قیام امام حسین (ع) دانست و خاطرنشان کرد: باید با اتخاذ تدابیر لازم و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با هجمه فرهنگی غرب مبارزه کرد.

میرحیدری با بیان اینکه تلاش جهادی رمز موفقیت پلیس است، یادآور شد: عمل به احکام اسلامی و رعایت تقوای الهی لازمه موفقیت در کارهاست.

به گزارش فارس، مراسم اربعین حسینی امروز در میدان شهدای ذهاب رشت با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در حال برگزاری است.

همچنین بقاع متبرکه گیلان از جمله امامزاده هاشم سراوان، آقا سید جلال‌الدین اشرف در آستانه‌اشرفیه، بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) در رشت، بقعه متبرکه دانای علی و… مراسم عزاداری اربعین حسینی در حال برگزاری است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه