میرزا کوچک جنگلی مردی انقلابی و جهادی بود/ آیت‌الله قربانی با تقویت باورهای انقلابی جبهه حق را تقویت کرده است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: استکبارستیزی و سلطه‌نپذیری در مقابل دشمن محور اندیشه‌های میرزا کوچک جنگلی بود.

میرزا کوچک جنگلی مردی انقلابی و جهادی بود/ آیت‌الله قربانی با تقویت باورهای انقلابی جبهه حق را تقویت کرده است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد ظهر امروز در نودوچهارمین سالگرد یادواره روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی و ۱۵۰ شهید طلبه و روحانی گیلان در مسجد سلیمانداراب این شهر اظهار کرد: تسبیح به دست گرفتن میرزا کوچک جنگلی هنگام مذاکره با دشمن نشان‌دهنده تعبد، معرفت و ذلت نپذیری این مجاهد در مقابله سه جبهه بود.

وی به مبارزه میرزا کوچک جنگلی در مقابل قوای انگلیس اشاره کرد و افزود: میرزا کوچک جنگلی به‌دنبال استقلال کشور بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک جنگلی برای عزت و تقویت ملی و دینی مردم ایران در مقابل قوای شوروی جنگید، تصریح کرد: میرزا کوچک جنگلی برای تحقق عدالت‌خواهی با دولت دست‌نشانده داخلی مبارزه کرد.

معتمد محور اندیشه‌های میرزا کوچک جنگلی را استکبارستیزی و سلطه‌نپذیری در مقابل دشمن خواند و بیان کرد: میرزا کوچک جنگلی مردی انقلابی و جهادی بود و باید به عنوان اسوه استکبارستیزی در جامعه معرفی شود.

وی در ادامه به شخصیت بی‌نظیر آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در علوم قرآنی و اسلامی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله قربانی شخصیتی با افکاری پویا، کارآمد، تاثیرگذار و مطهری گونه است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آیت‌الله قربانی توانسته مبانی دینی را در جامعه تبیین و تفهیم کند، خاطرنشان کرد: آیت‌الله قربانی با تقویت باورهای انقلابی و مبانی دینی و اسلامی جبهه حق را تقویت کرده است.

معتمد به ستیز فکری، فرهنگی و نوشتاری آیت‌الله قربانی با مظاهر اسلام انحرافی اشاره کرد و یادآور شد: پژوهشگران قرآنی باید در حوزه پژوهشی در مقابل شخصیت برجسته و عالم ربانی آیت‌الله قربانی سر تعظیم فرود آورند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه