اجرای ۲۱۰ تئاتر میدانی با موضوع تفکیک زباله در سطح رشت+ تصاویر

نشست خبری سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با اصحاب رسانه در خصوص معرفی برنامه تئاتر میدانی در سطح رشت با موضوع تفکیک از مبدا با حضور هنرمندان استان برگزار شد.

اجرای ۲۱۰ تئاتر میدانی با موضوع تفکیک زباله در سطح رشت+ تصاویر

به گزارش ۸دی، نشست خبری سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با اصحاب رسانه در خصوص معرفی برنامه تئاتر میدانی در سطح رشت با موضوع تفکیک از مبدا با حضور هنرمندان استان برگزار شد.

عاطفی مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت گفت: در ماه گذشته ۲۳ طرح پس از بازدید از منطقه سراوان در اولولیت اجرا قرار گرفت که منجر به کاهش تولید زباله شد.

وی در ادامه ضمن تبیین سیاستهای سازمان مبنی بر کاهش و تفکیک از مبدا زباله ها ضمن تشکر از هنرمندان حاضر در جمع، از  در سطح شهر خبر داد.

در ادامه حقی دبیر اجرایی نمایشهای پسماند، از ۲۱اجرای نمایش در ۲۰ نقطه از شهر خبر داد.

وی گفت: اگر نتیجه مطلوبی دریافت کنیم در نواحی سنگر و کوچصفهان و پس از آن هم در کل استان هم اجرا خواهیم کرد.

حقی همچنین گفت: ما دراولین دوره این جشنواره ۲۱۰ اجرای تئاتر داشتم در حالیکه جشنواره فیلم فجر فقط ۲۱ اجرا داشته است . در فاز دوم ۶۰۰ اجرا در گروههای کودک، سیاه بازی، پرده خوانی و نمایش عروسکی را خواهیم داشت. گفتنی است که همه اینها برای اولین بار است که اجرایی می شود.

این نشست با پرسش و پاسخ خبرنگاران ادامه یافت.

در پابان هم دو اجرا از قسمتی از نمایش پسماند بازی بدرطالعی و پاک سرشت نمایش داده شد. گفتنی است از بازیگران که در این نمایش ها اجرا خواهند داشت می توان به سزپزست، محب علی زاده، مژدهی، پاک سرشت، تجدد و جمعی دیگر از فعالان هنری اشاره کرد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه