عکسی خیره کننده از لحظه شکار مرغ ماهی خوار که پس از ۶ سال و ۷۲۰ هزار بار تلاش گرفته شد

آلن مک فایدن، عکاس حیات وحش بالاخره پس از ۶ سال و ۷۲۰ هزار بار تلاش یا عکاسی مداوم موفق شد عکسی خیره کننده از لحظه شکار مرغ ماهی خوار بگیرد.

عکسی خیره کننده از لحظه شکار مرغ ماهی خوار که پس از ۶ سال و ۷۲۰ هزار بار تلاش گرفته شد

به گزارش ۸دی، آلن مک فایدن، عکاس حیات وحش بالاخره پس از ۶ سال و ۷۲۰ هزار بار تلاش یا عکاسی مداوم موفق شد عکسی خیره کننده از لحظه شکار مرغ ماهی خوار بگیرد. این عکس خیره کننده از لحظه‌ی شکار مرغ ماهی خوار نتیجه‌ی ۶ سال تلاش مداوم آلن مک فایدن، عکاس حیات وحش است که از سال ۲۰۰۹ به شدت به عکاسی از حیات وحش علاقه‌مند شده است. به گفته‌ی آلن، برای گرفتن این تصویر استثنایی از لحظه‌ی شیرجه‌ی مستقیم مرغ ماهی خوار به داخل آب ۴۲۰۰ ساعت وقت صرف شده تا نهایتاً بعد از ۷۲۰۰۰۰ بار عکاسی یا تلاش مداوم این عکس خیره کننده از لحظه‌ی شکار مرغ ماهی خوار ثبت شود.

مک فایدن می‌گوید: برای گرفتن عکسی کامل از لحظه‌ی شیرجه‌ی مستقیم مرغ ماهی خوار به داخل آب، آن هم بدون هیچ مزاحمتی نه تنها باید در زمان مناسب در مکان مناسب بودم بلکه باید به همکاری مرغ ماهی خوار نیز دلخوش می‌شدم. گاهی اوقات می‌رفتم و در یک تلاش ۶۰۰ تا عکس می‌گرفتم اما هیچ کدام از آن‌ها خوب از کار در نمی‌آمد، اما الآن که به عقب برمی‌گردم و به هزاران و هزاران عکسی که از شیرجه مرغ ماهی خوار به درون آب انداختم فکر می‌کنم متوجه می‌شوم که برای ثبت این تصویر استثنایی از لحظه‌ی شکار مرغ ماهی خوار چقدر تلاش کرده‌ام که صد البته به این تلاش خود می بالم.

آلن مک فایدن که کسب و کاری نیز در حوزه‌ی عکاسی از حیات وحش راه‌اندازی کرده است توسط پدربزرگش به عکاسی از حیات وحش علاقه‌مند شده است. آلن می‌گوید: قبلاً با پدربزرگم ساعت‌ها به تماشای لانه مرغ ماهی خوار می‌نشستیم و یادم هست که از آن زمان تاکنون به شدت شیفته‌ی شکوه و زیبایی مرغ ماهی خوار شده‌ام. خب، طبیعتاً وقتی از لحظه‌ی شیرجه و شکار مرغ ماهی خوار عکس می‌گرفتم تمام این خاطرات دوباره برای من زنده می‌شد.

آلن مک فایدن برای گرفتن این عکس خیره کننده از لحظه‌ی شکار مرغ ماهی خوار ۶ سال وقت گذاشت. این عکاس خوش‌ذوق در مجموع بعد از ۴۲۰۰ ساعت و ۷۲۰۰۰۰ بار عکاسی موفق به ثبت کامل‌ترین عکس از لحظه شیرجه مستقیم مرغ ماهی خوار به داخل آب شد.

perfect-kingfisher-dive-photo-wildlife-photography-alan-mcfayden-after-6-years-and-720,000-attempts (6)

برای گرفتن عکسی کامل از لحظه‌ی شیرجه‌ی مستقیم مرغ ماهی خوار به داخل آب، آن هم بدون هیچ مزاحمتی نه تنها باید در زمان مناسب در مکان مناسب بودم بلکه باید به همکاری مرغ ماهی خوار نیز دلخوش می‌شدم.

perfect-kingfisher-dive-photo-wildlife-photography-alan-mcfayden-after-6-years-and-720,000-attempts (3)

گاهی اوقات می‌رفتم و در یک تلاش ۶۰۰ تا عکس می‌گرفتم اما هیچ کدام از آن‌ها خوب از کار در نمی‌آمد.

perfect-kingfisher-dive-photo-wildlife-photography-alan-mcfayden-after-6-years-and-720,000-attempts (3)

اما الآن که به عقب برمی‌گردم و به هزاران و هزاران عکسی که از شیرجه مرغ ماهی خوار به درون آب انداختم فکر می‌کنم متوجه می‌شوم که برای ثبت این تصویر استثنایی از لحظه‌ی شکار مرغ ماهی خوار چقدر تلاش کرده‌ام که صد البته به این تلاش خود می بالم.

perfect-kingfisher-dive-photo-wildlife-photography-alan-mcfayden-after-6-years-and-720,000-attempts (2)

قبلاً با پدربزرگم ساعت‌ها به تماشای لانه مرغ ماهی خوار می‌نشستیم و یادم هست که از آن زمان تاکنون به شدت شیفته‌ی شکوه و زیبایی مرغ ماهی خوار شده‌ام.

perfect-kingfisher-dive-photo-wildlife-photography-alan-mcfayden-after-6-years-and-720,000-attempts (5)

من مطئنم پدربزرگم عاشق این عکس است، فقط ای کاش بود و این عکس خیره کننده از لحظه شکار مرغ ماهی خوار را می دید. تمام اعضای خانواده ام بعد از دیدن این عکس با من تماس گرفتند و گفتند پدربزرگ قطعا به این عکس و تلاش تو افتخار می کند.

perfect-kingfisher-dive-photo-wildlife-photography-alan-mcfayden-after-6-years-and-720,000-attempts (3)

perfect-kingfisher-dive-photo-wildlife-photography-alan-mcfayden-after-6-years-and-720,000-attempts (7)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه