هشدار نتانیاهو به کری درباره توافق با ایران

کری از اظهارنظر درباره این جلسه خودداری کرد. هدف وی جلوگیری از تقابل با اسرائیل در فضای عمومی بود، اما نتانیاهو تصمیم گرفت به تنهایی در این باره اظهارنظر کرده و هر توافق احتمالی بین ایران و شش قدرت جهانی را به شدت رد کند.

هشدار نتانیاهو به کری درباره توافق با ایران

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز، روزنامه صهیونیستی هاآراتص (haaretz) نوشت: نتانیاهو به جان کری هشدار داد که هرگونه توافقی بین ایران و غرب برای اسرائیل الزام آور نخواهد بود.

 هاآرتص افزود: صبح جمعه، در یک جلسه پرتنش که پیش از عزیمت جان کری برای شرکت در گفتگوهای ۱+۵ و ایران برگزار شد، نتانیاهو به کری گفت، اسرائیل خود را متعهد به هرگونه توافقی که بین ایران و قدرت های جهانی صورت بپذیرد، نخواهد دانست.

 در ادامه این گزارش آمده است: کری از اظهارنظر درباره این جلسه خودداری کرد. هدف وی جلوگیری از تقابل با اسرائیل در فضای عمومی بود، اما نتانیاهو تصمیم گرفت به تنهایی در این باره اظهارنظر کرده و هر توافق احتمالی بین ایران و شش قدرت جهانی را به شدت رد کند.

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس با بیان اینکه “ایرانی ها بهترین معامله قرن خود را انجام می دهند” افزود: من شنیده ام که ایرانی ها با لبخند به ژنو آمده اند، آن ها دلیل خوبی برای این خندیدن دارند./ جام

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه