درخشان: برانکو هم به بلای من گرفتار شد/ پرسپولیس می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو ایوانکوویچ هم به بلای من گرفتار شد و بازیکنان پرسپولیس فرصت‌ها را از دست می‌دهند.

درخشان: برانکو هم به بلای من گرفتار شد/ پرسپولیس می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد

به گزارش ۸دی، حمید درخشان در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل نفت تهران، گفت: پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد حتی می‌توانست بیش از یک گل بزند و در نیمه اول کار را تمام کند اما فرصت‌های گلزنی این تیم یکی پس از دیگری از دست رفت و تیمی هم که گل نزند گرفتار می‌شود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم نفت بهتر از پرسپولیس بازی کرد. با این حال پرسپولیس باز هم صاحب یک فرصت عالی گلزنی شد که مهدی طارمی آن را از دست داد. اگر آن پنالتی گل می‌شد بازی شکل دیگری می‌گرفت ولی این اتفاق نیفتاد البته باید بگویم نفت هم خیلی خوب بازی کرد.

درخشان در مورد اینکه برانکو اشتباه نکرد که پنالتی را به طارمی داد، گفت: نه به هر حال گاهی اوقات به بازیکنی هم که روی او خطا می‌شود ضربه پنالتی را می‌ دهند ضمن اینکه اکنون شاید شرایطی وجود دارد که هر بازیکنی جرات رفتن پشت ضربه پنالتی را در پرسپولیس ندارد.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه این تیم در دو بازی اخیرش چندین فرصت گلزنی را از دست داده، گفت: فرق بازیکن با تجربه و جوان همین جا مشخص می‌شود. طارمی و علیپور جوان هستند و بازیکن جوان تجربه زیادی ندارد و فرصت‌ها را از دست می‌دهد.

درخشان در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند در لیگ برتر قهرمان شود یا سهمیه آسیایی بگیرد، گفت: احتمال قهرمانی پرسپولیس وجود دارد هرچند این احتمال زیاد قوی نیست. با این حال پرسپولیس می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند.

وی در مورد اینکه وقتی بازیکنان گل نمی‌زنند برانکو مقصر نتیجه است یا نه زیرا او خود را مقصر نمی‌داند، گفت: برانکو مقصر نیست. بلایی که سر من آمد سر او هم آمده است. پارسال من مدام داد می‌زدم که وقتی بازیکن نمی‌تواند گلزنی کند من چه گناهی کرده‌ام اما هیچ کس به حرف من گوش نمی‌داد و اکنون برانکو هم گرفتار همین بلا شده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه