راهپیمایی اربعین حسینی به نماد قدرت اسلام تبدیل شده است

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین پیامی برای آزادی قدس شریف است گفت: این راهپیمایی حسینی به نماد قدرت اسلام تبدیل شده است.

راهپیمایی اربعین حسینی به نماد قدرت اسلام تبدیل شده است

عباس بایرامی در گفت و گو با خبر نگار کاسپین در رشت با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی به نماد قدرت اسلام تبدیل شده است اظهار کرد: این راهپیمایی یک اجتماع باشکوه با حضور بیش از ۲۰ میلیون عاشق امام حسین (ع) است

وی با بیان اینکه راهپیمایی رزمایش بزرگی را به نمایش می گذارد که نماد قدرت شیعه در پیروی از مکتب حسینی است  است افزود: این اجتماع بزرگ حسینی در ابعاد اجتماعی انسجام بین آحاد مسلمانان را در سراسر جهان به نمایش می گذارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه استاندار کربلا از حضور بیش از ۷۶ کشور دنیا در این ایام در کربلا خبر داد گفت: این امر از لحاظ سیاسی پیام به همه قدرت های دنیا است که جایگاه قدرت سیاسی شیعه این انسجام و همدلی است.

بایرامی با اشاره سخن امام راحل مبنی بر اینکه راه قدس از کربلا باز می شود تصریح کرد: این انسجام و اجتماع یک پیام مهم برای قدس شریف است ونیز تمرین انتظار برای ظهور امام زمان (عج) است

وی تاکید کرد: شیعیان همگام و همراه با صاحب اصلی عصر و نیز همدل با فقیه زمان و مرجعیت شیعه در سراسر دنیا پشتیبان این راهپیمایی بزرگ هستند.

وی بیان کرد:  در این اجتماع بزرگ قلوب مسلمین آنچنان به هم نزدیکاست که گویی در یک وعدگاه و میعاد گاه برای نشان دادن اقتدار مسلمانان (شیعه و سنی ) جمع شده اند

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی انقلابی و مکتبی از چند بعذ به این واقعه نگاه می کند و تمام امکانات سخت افزاری خود را برای برپایی هر چه باشکوه تر این مراسم به کار گرفت.

بایرامی با بیان اینکه سپاه قدس گیلان هر آنچه ظرفیت داشت را به مناطق خروجی و مرزی برای کمک به زائرین هدایت کرد خاطرنشان کرد: سپاه گیلان در کمک به ستاد عتبات عالیات مقدمات برپایی سه موکب را در مسیر نجف تا کربلا فراهم کرد .

وی تصریح کرد: سپاه قدس گیلان برای کمک به همه نهادهای امنیتی داخلیو کشور عراق برای برقراری امنیت درست در مسیر زائرین حضرت ابا عبدالله همکاری لازم را مبذول دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه