برخورد گزینشی روابط‌ عمومی فرماندار آستارا با خبرنگاران

برخورد دوگانه و گزینشی مسئول روابط عمومی‌ فرماندار آستارا در دعوت از خبرنگاران برای پوشش مراسم‌ها و برنامه‌های مهم، مسئله‌ساز شده است.

برخورد گزینشی روابط‌ عمومی فرماندار آستارا با خبرنگاران

به گزارش ۸دی، سیروس شفقی از بدو تصدی خود به عنوان فرماندار این شهرستان همواره بر لزوم تعامل و همکاری دو جانبه با اصحاب رسانه و خبرنگاران تأکید داشته اما تا کنون این روند در روابط‌عمومی این دستگاه با مشکلاتی مواجه بوده است.

مسئول روابط عمومی فرماندار آستارا گویا متوجه جایگاه رسانه‌های این شهرستان نیست و در برخی از مراسم‌ها و برنامه‌ها به صورت گزینشی عمل می‌کند.

امروز بازدید فرماندار آستارا از پایگاه نیروی دریایی آستارا «در سیبلی» در حالی انجام شد که مسئول روابط‌عمومی وی تنها سه خبرگزاری مورد نظرش را دعوت کرد و دیگر خبرگزاری‌ها را دعوت نکرد.

حضور رسانه‌ها در برنامه‌های مهم شهرستانی نتیجه‌ای جز اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه ندارد و عدم همکاری بخش مهمی مانند روابط عمومی می‌تواند تمام عملکردها و نتایج حاصل شده در بخش‌های مختلف را زیرسئوال ببرد.

به نظر می‌رسد دعوت گزینشی از اصحاب رسانه در یک مجموعه نشان از ضعف ارتباطی و رسانه‌ای روابط عمومی دارد که فرماندار آستارا باید در این زمینه اقدام‌ اساسی انجام دهد تا تعامل بیشتر خبرنگاران با مجموعه فرمانداری این شهرستان مرزی برقرار شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه