گیلان، با ۱۹ اثر در ششمین جشنواره مردمی عمار حاضر می‌شود

براساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی عمار، فیلمسازان و هنرمندان استان گیلان از زمان انتشار فراخوان ششمین دوره این جشنواره تاکنون، ۱۹ اثر به دبیرخانه عمار ارسال کرده‌اند.

گیلان،  با ۱۹  اثر در ششمین جشنواره مردمی عمار حاضر می‌شود

به گزارش ۸دی، براساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی عمار، فیلمسازان و هنرمندان گیلانی از زمان انتشار فراخوان ششمین دوره این جشنواره تاکنون، ۱۹ اثر به دبیرخانه عمار ارسال کرده‌اند.
بنابرین گزارش، بعد از فیلمسازان شهر رشت که با ۱۳ اثر بیش‌ترین حضور در این جشنواره را دارند، فیلمسازان شهرهای ماسال، احمدسرگوراب، اسالم، بندر انزلی، آستارا و بازار جمعه(تولم شهر )هرکدام با یک اثر در ششمین جشنواره مردمی عمار شرکت کرده اند.
بر اساس این گزارش، بیش‌ترین آثار ارسالی فیلمسازان استان گیلان به جشنواره عمار، در قالب‌های مستند و داستانی و با موضوعات نقد درون گفتمانی و اقتصاد مقاومتی بوده است.
گفتنی است ششمین جشنواره مردمی عمار، در دی ماه سال جاری همزمان با حماسه مردمی نه دی، در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام در بخش «فیلم» تا ۱۰ آذر و بخش «فیلم ما» تا ۱۵ آذر است.

لازم به ذکر است که پایگاه خبری تحلیلی ۸دی به منظور آشنایی علاقه مندان به عرصه ی هنر و سینما با هنرمندان گیلانی که تاکنون در جشنواره عمار شرکت کرده اند مجموعه گفتگوهایی را با این عزیزان ترتیب داده است که در روز های آتی به سمع و نظر مخاطبین خواهد رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه