عیادت اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد گیلان از آیت الله قربانی/ تصاویر

اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت از ایشان عیادت کردند.

عیادت اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد گیلان از آیت الله قربانی/ تصاویر

به گزارش ۸دی، اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت از ایشان عیادت کردند.

مجید مشک بید حقیقی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در طی این گزارش گفت: دهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور اعضاء و میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد. پس از تشکیل جلسه و عدم حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان در این جلسه به عنوان یکی از ارکان و اعضای  اصلی هیأت امنای استان گیلان علیرغم هماهنگی های انجام شده با خبر شدیم که ایشان به دلیل کسالت نتوانستند در این جلسه حضور یابند.
وی ادامه داد: اعضای حاضر پس از برگزاری این جلسه با حضور در بیت نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان، ضمن عیادت از ایشان و ارائه گزارش برگزاری دهمین جلسه هیأت امنای استان، از رهنمود های حضرت آیت الله قربانی بهره مند شدند.
آیت الله زین العابدین قربانی در این دیدار، تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: بحمدالله از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی است که تأسیس این دانشگاه باعث شد که فراگیری علم و دانش به صورت عمومی در اختیار نسل جوان و جویای علم و دانش قرار گیرد . دانشگاه‌ها امروز پاسخگوی رفع نیاز متقاضیان تحصیلات دانشگاهی نیستند و آن روزی که مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حمایت‌های مادی و معنوی حضرت امام (ره) اقدام به تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی کردند، جمع کثیری از علاقه مندان فراگیری تحصیلات آکادمیک که امکان ادامه تحصیل برایشان وجود نداشت، توانستند در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه تحصیل دهند و این دانشگاه نیز برای نسل حاضر امکان ادامه تحصیل را فراهم کرد و به خود می بالد.
وی بر انس با قرآن تأکید و افزود: انسان در زندگی خود در حل کلیه مسائل اعم از مسائل اخلاقی، علمی و شرعی به آن نیاز دارد و اگر با قرآن آشنا باشیم ، می توان از این دریای بیکران الهی بهره مند شد. باید در دانشگاه آزاد اسلامی، علوم قرآنی، اخلاق اسلامی و عقاید اسلامی را برای نسل جوان بازگو کرد تا آنان بدانند که قرآن چه کتابی است و پسوند اسلامی ، در دانشگاه آزاد اسلامی معنی واقعی خود را پیدا کند .
لازم به ذکر است در حال حاضر حضرت آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت ، به عنوان عضو اصلی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و یکی از مؤسسین  و بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان بوده که  تا به امروز ده ها کتاب در موضوعات عرفان، حدیث و تفسیر موضوعی قرآن تألیف و به چاپ رسانیده است.
IMG_3210 IMG_3212 IMG_3217 IMG_3221
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه