اصولگرایی در رهنمودهای مقام معظم رهبری به معنای پایبندی به اصول اسلام است/ آنها که در مقابل آرمان‌های ملت می‌ایستند اصلاح‌طلب نیستند

وی بر تقسیم‌بندی خودی و غیرخودی، ارزشی و غیرارزشی و انقلابی و ضدانقلابی در جامعه تاکید کرد و گفت: آنها که در مقابل آرمان‌های ملت می‌ایستند اصلاح‌طلب نیستند.

اصولگرایی در رهنمودهای مقام معظم رهبری به معنای پایبندی به اصول اسلام است/ آنها که در مقابل آرمان‌های ملت می‌ایستند اصلاح‌طلب نیستند

به گزارش خزر، سردار نظرعلی علیزاده در مراسم یادواره شهدای این شهرستان با تسلیت اربعین حسینی (ع) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امام (ره) حوادث انقلاب اسلامی را با قیام کربلا مقایسه کرده‌اند.

وی به فرمان تشکیل بسیج در پنجم آذر ماه سال ۵۸ توسط امام (ره) اشاره کرد و افزود: شجره طیبه بسیج توسط امام (ره) غرس شده و اکنون جهان اسلام از آن بهره می‌برد.

علیزاده با بیان اینکه امام (ره) خون شهدای انقلاب اسلامی را در امتداد خون پاک شهدای کربلا عنوان کرده‌اند، تصریح کرد: امام (ره) دشمنان ملت ایران را رهروان یزید خواندند و این امر جبهه حق در مقابل باطل را مشخص کرده است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به ایستادگی انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: افتخار می‌کنیم در اردوگاه انقلاب اسلامی پرچم امام حسین (ع) برافراشته شده است.

وی با اشاره به وجود سه دیدگاه فکری و فرهنگی در جهان اسلام، بیان کرد: دیدگاه‌های سکولاریسم، مدرنیته اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی در حوزه نظری و عملی در جامعه وجود دارد.

علیزاده به دیدگاه سکولاریستی در اجرای موازین اسلامی طبق قانون اشاره کرد و افزود: سکولاریست‌ها دین را تنها در حوزه فردی قبول دارند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه طرفداران مدرنیته اسلامی دین در حوزه فردی و اجتماعی را قبول دارند، یادآور شد: طرفداران تفکر مذکور مواردی را انجام می‌دهند که توان آن را دارند و فعالیت‌های سخت را رها می‌کنند.

وی دیدگاه طرفداران ایجاد تمدن اسلامی را اجرای صددرصدی اسلام در حوزه فردی و اجتماعی خواند و اظهار کرد: طرفداران تحقق تمدن اسلامی می‌گویند دین را باید به طور کامل بپذیریم.

علیزاده با اشاره به اینکه سکولارها آمریکا را مدینه فاضله می‌دانند، بیان کرد: آمریکا آرمان‌شهر سکولاریست‌ها است و دشمنی با آن را بی‌معنا می‌دانند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به دیدگاه طرفداران مدرنیته اسلامی اشاره کرد و افزود: طرفداران تفکر مذکور آمریکا را دشمن می‌دانند اما پیشرفت غرب را می‌پذیرند و با اخلاق موجود در جامعه غربی مشکل دارند.

وی ادامه داد: طرفداران مدرنیته اسلامی معتقدند باید به پیشرفت‌هایی که غرب به آن رسیده، به علاوه اخلاق اسلامی برسیم و در این زمینه دعوایی با غرب و آمریکا نداریم.

علیزاده با بیان اینکه طرفداران ایجاد تمدن اسلامی به وجود دو جبهه حق و باطل و اسلام و کفر اعتقاد دارند، تصریح کرد: طرفداران دیدگاه تفکر مذکور آمریکا و غرب را نظام سلطه و دشمن می‌دانند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به درگیری نظام اسلامی در عرصه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی، فضای مجازی، فرهنگی و … با آمریکا اشاره کرد و گفت: سازش با آمریکا معنا ندارد.

وی با اشاره به وجود سه دیدگاه سکولاریستی، مدرنیته اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی در بخش‌های مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: هر کدام از دیدگاه‌های مذکور دارای طرفدارانی است.

علیزاده، امام (ره) را منادی تفکر تمدن اسلامی خواند و یادآور شد: طرفداران تفکر مذکور هزینه تحقق انقلاب اسلامی را پرداخت کردند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، قیام مردم ایران در سال ۵۷ را برای خدا دانست و اظهار کرد: ملت ایران با تقدیم ۲۴۰ هزار نفر شهید هزینه تحقق انقلاب اسلامی را پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اکنون علم‌دار تفکر ایجاد تمدن اسلامی هستند، تصریح کرد: هدف از تشکیل تمدن اسلامی زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر (عج) است.

علیزاده متذکر شد: دو جریان سکولاریستی و مدرنیته اسلامی به بدنه نظام و گروه انقلاب آویزان هستند و اجازه نمی‌دهند انقلاب به حرکت خود ادامه دهد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه دو جریان مذکور تلاش می‌کنند حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند، افزود: طرفداران تفکر سکولاریستی و مدرنیته اسلامی می‌گویند انقلاب ۵۷ و اعلام می‌کنند؛ جمهوری ایرانی، اسلام ایرانی و کاری به اتفاق‌های فلسطین ندارند.

وی به جا خوش کردن دو تفکر مذکور در بدنه جامعه و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تفکر سکولاریستی و مدرنیته اسلامی اعتقادی به شهادت ندارند و بدنه نظام را سنگین کردند.

علیزاده با اشاره به ایستادگی تفکر ایجاد تمدن اسلامی در مقابل استکبار جهانی، بیان کرد: سردار شهید همدانی با تفکر ایجاد تمدن اسلامی بسیج مردمی ۱۰۰ هزار نفری در سوریه را تشکیل داد و امروز این بسیج در حال آزادسازی سوریه است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، لازمه ایجاد تمدن اسلامی را مقابله با استکبار دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به‌دنبال صلح با ما نیست و تا زمانی که نظام اسلامی را از بین نبرد ساکت نمی‌نشیند.

وی با تاکید براینکه دشمن از ایستادگی ملت ایران می‌ترسد، یادآور شد: دشمن به‌دنبال اسلام‌زدایی در جامعه است.

علیزاده، تقسیم جامعه به دو قطب اصولگرا و اصلاح‌طلب را اشتباه خواند و اظهار کرد: اصولگرایی در رهنمودهای مقام معظم رهبری به معنای پایبندی به اصول اسلام است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه ظلم‌ستیزی از اصول انقلاب اسلامی است، افزود: اصلاح‌طلبی طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری این است هرجا در مقابله با دشمن اشتباه کردیم آن را اصلاح کنیم.

وی بر تقسیم‌بندی خودی و غیرخودی، ارزشی و غیرارزشی و انقلابی و ضدانقلابی در جامعه تاکید کرد و گفت: آنها که در مقابل آرمان‌های ملت می‌ایستند اصلاح‌طلب نیستند.

علیزاده با اشاره به اینکه برخی با شعار اصلاح‌طلبی ریشه انقلاب را می‌زنند، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمود؛ مذاکره با آمریکا ممنوع است اما برخی می‌گویند در کشور قانونی نداریم که شرکت‌های آمریکایی ورود نکنند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به نفوذ تشکیلاتی و جبهه‌ای دشمن در رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: امروز دشمن تلاش می‌کند مقاومت ملت ایران را بشکند اما باید بفهمد مردم ما ایستاده است.

وی حضور در یادواره شهدا را به معنای ایستادن پای آرمان شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: امروز باید خودی‌ها از غیرخودی‌ها در جامعه مشخص شوند تا با نام آرمان‌های انقلاب اسلامی از پشت به ما خنجر نزنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه