دو سوداگر مرگ در رشت به دار مجازات آویخته شدند

مواد مخدر هر ساله جان بسیاری از جوانان این مرز و بوم رو می گیرد و بسیاری از خانواده ها را از هم می پاشاند. شاید بتوان گفت که فروشندگان مواد مخدر دست کمی از قاتلان ندارند.

دو سوداگر مرگ در رشت به دار مجازات آویخته شدند

به گزارش ۸دی، مواد مخدر هر ساله جان بسیاری از جوانان این مرز و بوم رو می گیرد و بسیاری از خانواده ها را از هم می پاشاند. شاید بتوان گفت که فروشندگان مواد مخدر دست کمی از قاتلان ندارند. این فروشندگان و پخش کنندگان مواد مخدر را می توان در زمره تروریست ها قرار داد. تروریست هایی که شاید از بمب و اسلحه برای کشتار استفاده نکنند امّا صدماتی که به یک جامعه وارد می نمایند بسیار بیشتر از انفجار یک بمب می باشد.

محکومین آقایان (ا.ظ) فرزند عباس، ۳۱ ساله  دارای سوابق متعدد کیفری با اتهام خرید و نگهداری ۶۵۰  مواد مخدر از نوع  شیشه و آقای (ا.ر) فرزند حسین، ۳۰ساله با اتهام نگهداری ۸۱۳ گرم مواد مخدر از نوع هروئین ،  توسط دادگاه انقلاب اسلامی مرکز استان به اعدام محکوم شده و حکم آن پس از طی تشریفات قانونی و تایید در دادستانی کل کشور و موافقت ریاست محترم قوه قضائیه ، صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۴/۹/۷ در زندان مرکزی شهر رشت به اجرا در آمد.

لازم به ذکر است تقاضای عفو متهمین فوق الذکر در دو مرحله توسط کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی مطرح گشت که پس از انجام بررسی های لازم و عدم احرازشرایط، رد شد. بر اساس این گزارش تمامی مراحل دادرسی محکومین با حضور وکلای آنان و نماینده دادستان برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه