بانوان ورزشکار ایرانی نماد رعایت موازین دینی هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: بانوان ورزشکار و قهرمان کشور، نماد رعایت موازین شرعی و دینی ما هستند.

بانوان ورزشکار ایرانی نماد رعایت موازین دینی هستند

به گزارش ۸دی ، مسعود رهنما در آیین تجلیل از قهرمانان ملی پوش کاراته شهرستان آستانه اشرفیه با بیان این مطلب اظهار داشت: بانوان قهرمان کشور اسلامی ما در حالی در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی مدال های قهرمانی کسب می کنند که همواره توجه ویژه ای به حفظ حجاب خویش دارند.
وی ادامه داد: بانوان قهرمان ما با حفظ حجاب و کسب مدال های جهانی و آسیایی، ثابت می کنند که حجاب محدودیتی برای آنان نیست.
وی حضور بانوان با رعایت مسائل شرعی و دینی را افتخاری برای کشور اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: امیدواریم هرچه بیشتر شاهد توسعه ورزش قهرمانی در بین بانوان و آقایان ورزشکار این استان در زمینه های مختلف باشیم.
رهنما با بیان اینکه حمایت از ورزش قهرمانی با جدیت در استان گیلان دنبال می شود، با اشاره به تاریخچه ای از کسب مدال های قهرمانی ورزشکاران گیلانی در مسابقات جهانی و آسیایی گفت: باید تلاش شود تا روند کسب افتخارات ورزشکاران استان در سطح مسابقات جهانی ، آسیایی و حتی المپیک همچنان مورد توجه قرار گیرد.
محمد گلباغی رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه نیز در این آئین ضمن تاکید بر حمایت از ورزشکاران منطقه اظهار داشت: حمایت از ورزشکاران و به خصوص قهرمانان ملی، یکی از برنامه ها مهم شورای اسلامی و شهرداری آستانه اشرفیه است.
در ادامه این آیین نیز از سارا بهمنیار که در مسابقات جهانی اندونزی به همراه تیم ملی بانوان کشور مدال نقره را به خود اختصاص داد، با اهداء لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.
همچنین در این آیین از فاطمه قاسمی مربی تیم ملی کاراته بانوان کشور و جمعی دیگر از مربیان و قهرمانان کاراته آستانه اشرفیه تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه