تأسیس حزب نزدیک به لاریجانی و چند تأیید و تکذیب در یک شبانه روز!

در شبانه روز گذشته اخبار متناقضی مبنی بر تشکیل جمعیت رهروان به نقل از اعضای هیئت رئیسه فراکسیون رهروان منتشر شده است.

تأسیس حزب نزدیک به لاریجانی و چند تأیید و تکذیب در یک شبانه روز!

به گزارش ۸دی، خبر تشکیل جمعیت رهروان ابتدا از سوی ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد اعلام شد، وی به فارس، گفت: اعضای هیأت مؤسس تشکل رهروان ولایت مشخص شدند و نام جمعیت رهروان ولایت نیز برای این تشکل از سوی اعضا انتخاب شده است.

این عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون رهروان اعضای هیأت مؤسس این حزب را ۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: طبق تصمیم اتخاذ شده کاظم جلالی به عنوان دبیرکل جمعیت انتخاب شد و اساسنامه جمعیت نیز در حال تدوین است.

نعمتی: تعداد اعضای هیأت موسس مشخص نیست، زیرا برخی به‌دنبال افزایش تعداد اعضای هیأت مؤسس هستند.

ساعاتی پس از اعلام این خبر، بهروز نعمتی عضو دیگر فراکسیون رهروان ولایت نسبت این اظهارات واکنش نشان داد و می گوید: مصاحبه آقای عبدی نکات نادرستی دارد، زیرا وی در جلسه آخر و برخی از نشست‌ها حضور نداشته است.

وی ادامه داد:‌ «انتظار بود که آقای عبدی در این رابطه با رئیس یا نواب رئیس فراکسیون مشورت می‌کرد. وی باید در اصلاحیه‌ای اعلام کند که موضوعات مطرح شده تنها در حد گمانه‌زنی است.»

نعمتی درباره لیست ۳۰ نفره اعضای هیأت موسس حزب رهروان گفت: تعداد اعضای هیأت موسس مشخص نیست، زیرا برخی به‌دنبال افزایش تعداد اعضای هیأت مؤسس هستند.

این عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون رهروان درباره دبیرکلی کاظم جلالی نیز گفت: ممکن است وی جزء گزینه‌ها باشد، اما چون برخی اعضا احتمالا به‌دنبال کاندیداتوری برای سمت دبیرکلی هستند، اینکه اعلام شود دبیرکل حزب مشخص شده، این موضوع درست نبوده و واقعیت مطلب نیست.

در نهایت کاظم جلالی از چهره های همسو با رئیس بهارستان و رئیس فراکسیون رهروان که ریاست مرکز پژوهش های مجلس را نیز برعهده دارد ضمن رد اظهارات ایرج عبدی به تکمیل سخنان بهروز نعمتی پرداخت و پس از گذشت بیش از ۲۴ ساعت از انتشار خبر اولیه، در گفتگویی ضمن تکذیب اظهارات عبدی از اعضای فراکسیون متبوعش، گفت: ما با مشاهده این مصاحبه متعجب شدیم چرا که او از اساس در جلسات پایانی حاضر نبود و اطلاعات ناقص و فاقد معنایی را ارائه دادند.

نماینده مردم شاهرود در ادامه این مطلب، گفت: ایشان بر اساس گمانه زنی های خود نام برخی افراد را اعلام کردند که این اطلاعات دقیق نیست و این که نام بنده را به عنوان دبیرکل مطرح کردند تنها گمانه زنی خود او است.

رییس فراکسیون رهروان همچنین تأکید کرده است: هر زمان که کار تشکیل این حزب به جمع بندی برسد، از مجاری رسمی اعلام خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه