“زوّار الزّهرا”، تنها هیئت دانشجویی برگزار کننده دعای ندبه در گیلان

مسئول روابط عمومی هیئت دانشجویی «زوار الزّهرا (س)» با بیان اینکه ایت هیئت تنها هیئت دانشجویی برگزار کننده دعای ندبه در سطح گیلان است، گفت: مراسم عزداری حضرت اباعبدالله حسین (س) در این دانشگاه، از روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

“زوّار الزّهرا”، تنها هیئت دانشجویی برگزار کننده دعای ندبه در گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، حمید رازی‌زاده در گفت‌وگو با دیار باران، با اشاره به فعالیت‌های هیئت دانشجویی «زوار الزّهرا (س)» در دوره جدید، اظهار کرد: این هیئت دانشجویی از قدیمی‌ترین هیئت‌های دانشجویی در سطح استان گیلان است.

تنها هیئت دانشجویی برگزار کننده دعای ندبه در گیلان

وی با بیان اینکه هیئت دانشجویی «زوار الزّهرا (س)» تنها هیئت دانشجویی در سطح گیلان است که به مدت چند سال به صورت مداوم، صبح جمعه‌ها ساعت ۸ صبح مراسم پرفیض دعای ندبه را برگزار می‌کند، تصریح کرد: این مراسم با وجود مشکلات بسیار ، با حضور پرشور دانشجویان برگزار می‌شود و به ویژه در هفته‌های اخیر با شرکت پرشورتر دانشجویان همراه بوده است.

مسئول روابط عمومی هیئت دانشجویی «زوار الزّهرا (س)» دانشگاه پیام نور رشت، به برنامه‌های این هیئت در ماه محرم اشاره کرد و گفت: در ماه محرم سعی شده است تا فضای دانشگاه در حد امکان برای این ماه آماده شود.

a3

برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) از یکشنبه ۱۹ آبان

رازی‌زاده، یکی از برنامه‌های مهم هییت مذکور را برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) و یاران ایشان برشمرد و بیان کرد: این مراسم‌ها از روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه به مدت سه روز پس از نماز ظهر و عصر در نمازخانه دانشگاه پیام نور رشت برگزار می‌شود.

وی سخنران مراسم‌های مذکور را حجت‌الاسلام صیادی از قم دانست و افزود: در این مراسم‌ها برادران حمیدرضا کامرانی و مجتبی امین از مداحان توانمند دانشجو با نوحه‌سرایی می‌پردازند.

مسئول روابط عمومی هیئت دانشجویی «زوار الزّهرا (س)» دانشگاه پیام نور رشت، با اشاره به افتتاح وبلاگ این هیئت، گفت: از این پس مخاطبین برای اطلاع از برنامه‌های هیئت دانشجویی «زوار الزّهرا (س)» دانشگاه پیام نور رشت می‌توانند به نشانی اینترنتی http://www.zaerin.blog.ir مراجعه کنند.

رازی‌زاده از دانشجویان دیگر دانشگاه‌های رشت نیز دعوت کرد در مراسم‌های هیئت دانشجویی «زوار الزّهرا (س)» شرکت کنند، افزود: مخاطبین می‌توانند نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق وبلاگ هیئت با ما درمیان بگذارند.

وی، اهمیت بیشتر مسئولان به هیئت‌های دانشجویی را سبب بهبود فضای معنوی دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: از همکاری رئیس دانشگاه پیام نور رشت و مسئولان این دانشگاه برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هیئت دانشجویی «زوار الزّهرا (س)» این دانشگاه تشکر می‌کنیم و امیدواریم همچنان همکاری‌های لازم ادامه داشته و گسترش یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه