سردار میرحیدری:موضوع نفوذ و طرح آن در جمع بسیجیان حائز اهمیت است/ سردار عبدالله پور:متاسفانه نهادهای کشوری از ظرفیت بسیج استفاده نمی کنند+ تصاویر دیدار

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان سردار میرحیدری به همراه جمعی از معاونان خود به مناسبت هفته بسیج با سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در دفتر کار وی دیدار کرد.

سردار میرحیدری:موضوع نفوذ و طرح آن در جمع بسیجیان حائز اهمیت است/ سردار عبدالله پور:متاسفانه نهادهای کشوری از ظرفیت بسیج استفاده نمی کنند+ تصاویر دیدار

به گزارش ۸دی، صبح امروز(پنج شنبه)  فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان سردار میرحیدری به همراه جمعی از معاونان خود به مناسبت هفته بسیج با سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در دفتر کار وی دیدار کرد.

در این دیدار ابتدا فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با تبریک هفته بسیج و همچنین با اشاره به اهمیت صحبت های روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان گفت: موضوع نفوذ و طرح آن در جمع بسیجیان حائز اهمیت است.

وی افزود: خلاء حضور دستگاه های مربوطه در موضوع فرهنگ، بار را بردوش پلیس گذاشته است، لذا انتظار می رود که دستگاه های یاد شده در این زمینه پای کار بیایند.

در ادامه سردار عبدالله پور با تسلیت ایام اربعین و تبریک هفته بسیج به اعضای حاضر در جلسه از ازدحام بسیجیان جهت حضور در سوریه سخن گفت و اضافه کرد: ازدحام درخواست بسیجیان جهت اعزام به سوریه کار را برای ما سخت کرده است.

وی تصریح کرد: بسیج در اختیار ما نیست بلکه در اختیار انقلاب است و من به شما توصیه می کنم که ناجا در همه ی امور خود نهایت استفاده را از این ظرفیت داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: که متاسفانه نهادهای کشوری از ظرفیت بسیج استفاده نمی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه