حضور مخفیانه صادق زیباکلام در یک آبمیوه فروشی در رشت!/ عکس

شامگاه چهارشنبه بود که یکی از مخاطبین ۸دی با ارسال عکسی از زیبا کلام در یک آب میوه فروشی، خبر از حضور بی سرو صدای این مرد جنجالی و جنجال ساز در رشت داده است.

حضور مخفیانه صادق زیباکلام در یک آبمیوه فروشی در رشت!/ عکس

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی، صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران را با نظرهای گاه و بی گاه و عجیب و غریبش می شناسیم. از نظر درباره آمریکا گرفته و از جمله معروف “i love usa” تا نظرش راجع به رضا خان و اینکه تا نفت داریم انرژی هسته ای را برای چه می خواهیم!

جملات عجیب و غریب بالا باعث شده تا زیباکلام حضور فعالی در دانشگاهها و سخنرانی ها و حتی شهرستانها داشته باشد و این جذابیتی که در حرفهای عجیبش نهفته است افراد زیادی را حول او جمع کرده است.

استان گیلان هم از حرفهای عجیب زیباکلام در امان نبوده و او چند ماه پیش برای یک سخنرانی به رشت آمد که با تبلیغات فراوان همراه شد و البته حواشی فراوانی را هم مانند تغییر در مکان برگزاری در دقیقه ۹۰به همراه داشت.

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2015/02/IMG_8021.jpg

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2015/02/IMG_8022.jpg

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2015/02/IMG_7991.jpg

چندی پیش هم در مصاحبه ای که با مجله چلچراغ داشت با بیان این جمله که به دنبال زندگی آدمیزادی در رشت هستم، گفته بود که “من عاشق رشت هستم. بعد از تهران، رشت برای من عزیزترین جاست چون متوجه شدم من در رشت ۴۰ دقیقه بیشتر می دوم به خاطر هوا، مردم و...”

اما از حواشی که بگذریم و به هدف نگارنده بپردازیم؛ شامگاه چهارشنبه بود که یکی از مخاطبین ۸دی با ارسال عکسی از زیبا کلام در یک آب میوه فروشی، خبر از حضور بی سرو صدای این مرد جنجالی و جنجال ساز در رشت داده است که عکس آن را در ادامه میبینید.

zibakalam

حال باید پرسید که دلیل حضور زیباکلام که بعضا از او با نام زشت کلام نیز یاد میشود، در این برهه نزدیک انتخابات در رشت چیست؟

چرا این دفعه هم رسانه های اصلاح طلب استان تمام شهر را از بنرهای حضور وی پر نکردند؟

و اینکه چرا یکی دیگر از آن برنامه های پرحاشیه را برای وی برگزار نکردند؟

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
اتفاقا منم ایشونو دیشب تو خیابان لاکانی دیدم. داشت با تلفت همگانی زنگ میزد تا ردشو نزنن
علی
تا اونجا که من میدونم ایشان گاه و بیگاه میاد رشت و بسیاری از انها بدون دعوت سیاسیون است و ایشان علاقمند هستند به آمدن به گیلان
همسنگر
قابل توجه دوستان گیلان حیات خلوت فتنه گران می باشد آگاه باشید که هیچ حضوری چه با سر وصدا و چه بی سر وصدا بی دلیل وعلت نیست و پشت پرده چیز دیگری نهفته است
مصطفی در پاسخ به همسنگر
با حرفهای شما هرکه فعالیت سیاسی داره یا استاد دانشگاهی نباید بیاد گیلان! عجب طرز فکری! هر ادم سیاسی سفر کرد به استان دیگه پس قرار یه کار سیاسی کنه! عجب
فاطمه حسیندوست
چندی پیش یکی از فعالین اصلاح طلب فتنه ۸۸ گفته بود که ؛گیلان ظرفیت خوبی برای احزاب و سازماندهی گروههای اصلاح طلب در کشور دارد، اصولگرایان و امت انصارحزب الله گیلان به گوش باشید که فتنه گران در کمین هستند
صبا
ایشون هم مثل هر هم وطن دیگه ای حق سفر به گیلان رو دارن .البته بدون حضور افرادی مثل شما
صبا
برای اطلاع شما بزرگواران پر حاشیه عرض میکنم ایشون بعنوان استاد راهنما ،داور پایان نامه ی اولین خروجی دکترای دانشگاه گیلان وارد شهر زیبای رشت شدند .اینقد خودتون رو درگیر چیزای بی پایه واساس نکنید.
ناشناس
این بابا رو زیاد جدی نگیرید! حرف ها و استدلال های عوام پسندانه (پوپولیستی) ایشون شهره ی عام و خاصّه! والّا!!!
ناشناس
ببخشید دیگه وقت نشد زنگ بزنن 8دی بهتون خبر بدن این شد که بی خبر اومدن
راه در پاسخ به
خیلی واست سوز داشته انگارا...
د
از این به بعد قول میدن با شما هماهنگ باشند
میلاد
این نظرات خوندم انگار برای بعضیا خیلی مهمه به آقای زیبا کلام خدشه وارد نشه. به همین سادگی هم نیست سفرهای مخفیانه خیلی ها .فکر کنم خودتونو زدید به خواب وگرنه بیدار میشدید
در حاشیه