مذاکره روش جدید دشمن برای مقابله با نظام اسلامی

امام جمعه موقت رضوانشهر روش‌های جنگ سخت دشمن برای مقابله با نظام اسلامی را شکست خورده خواند و گفت: مذاکره روش جدید دشمن برای براندازی نظام اسلامی است.

مذاکره روش جدید دشمن برای مقابله با نظام اسلامی

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام محمدرضا بخشش عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیج منشأ دستاوردهای بسیاری در مدت ۳۶ سال پیروزی انقلاب اسلامی بوده است اظهار کرد: بسیج با خلوص نیت و ایثار بی‌نظیر در تمام عرصه‌های مورد نیاز حضور مقتدرانه دارد.

وی بسیجی را آمیخته با قداست و معنویت توصیف کرد و افزود: تمام بسیجیان باید پاسدار معنویت باشند.

بخشش به تقابل حق و باطل در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: تقابل بین حق‌مداران و حق‌ستیزان از موضوع‌های مهم در طول تاریخ بشریت بوده و این تقابل تاکنون ادامه داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر، زندگی انبیای الهی را محل نمایش تقابل حق و باطل خواند و بیان کرد: انبیای الهی ناجی ملت‌ها و ارمغان‌آور عزت، آزادگی و کرامت انسان‌ها محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه ظالمان و باطل‌گرایان به‌دنبال اسارت ملت‌ها هستند، تصریح کرد: در طول تاریخ بین انبیای الهی و جانشینان آنها به عنوان جبهه حق و استکبار و طاغوت به عنوان جبهه باطل ستیز و تقابل بوده است.

بخشش به تقابل بین اسلام ناب محمدی (ص) و دشمنان اسلام در دنیای امروز اشاره کرد و یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) محسوب می‌شود و شیطان بزرگ آمریکا پرچمدار دشمنان اسلام است.

امام جمعه موقت رضوانشهر با اشاره به تاکتیک‌ها و روش‌های دشمنان برای از بین بردن حق و شکست حق‌مداران، خاطرنشان کرد: هدف دشمنان حذف و از بین بردن حق با روش‌های متفاوت است.

وی روش‌های جنگ سخت دشمن برای مقابله با نظام اسلامی را شکست خورده خواند و اظهار کرد: مذاکره روش جدید دشمن برای براندازی نظام است.

بخشش رهنمودهای مقام معظم رهبری در مذاکرات را بسیار تعیین‌کننده و راهگشا ذکر کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب متوجه نیت شوم دشمن در پسابرجام شدند بنابراین مذاکره با آمریکا به غیر از موضوع هسته‌ای را ممنوع اعلام کردند و نسبت به عواقب آن هشدار دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر کلیدواژه نفوذ را به‌هم زننده نقشه‌های کشیده شده برای آینده پسابرجام دانست و بیان کرد: خشم و عصبانیت برخی در داخل و خارج از کشور درباره نفوذ نشان می‌دهد بازی دشمنان به‌هم ریخته است.

وی خواستار دقت نظر و تحلیل بسیجیان درباره نفوذ و استحاله فرهنگی دشمنان شد و تصریح کرد: وظیفه داریم گفتمان ولایت را در جامعه تبیین کنیم.

بخشش با بیان اینکه دشمن اذعان می‌کند برای موفقیت در برنامه‌های خود در ایران نیازمند یک «شبکه همکار قدرتمند داخلی» است، خاطرنشان کرد: آنها که مقام و حیثیت خود را از امام (ره) انقلاب و شهدا دارند چهره آمریکا را تطهیر نکنند و اگر دست از بزک چهره آمریکا برندارند باید در انتظار سیلی ملت ایران در آینده در تمام عرصه‌ها باشند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه