تفکر عاشورایی بسیج ،سرمشق نیرو‌های مردمی در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و استاندار به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین پیامی را مشترکا منتشر کردند.

تفکر عاشورایی بسیج ،سرمشق نیرو‌های مردمی در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین

به گزارش ۸دی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و استاندار به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین پیامی را مشترکا منتشر کرده اند که در ادامه می خوانیم:

شجره‌ی طیبه‌ی بسیج به عنوان یکی از مولودهای نورانی انقلاب اسلامی، معجزه‌ای از معجزات روحیه‌ی اراده و همــدلی ملتی است که تــوانست با رهبری هوشمندانه معمار کبیر انقلاب، در برابر قدرتهای ظالم جهانی و ایادی سر سپرده‌اش به پیروزی دست یابد.

 

بی‌شک فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان، ظرفیت مردمی عظیم از انسانهای عاشق پیشرفت کشور برای پویایی انقلاب اسلامی ایران و حراست از دستاوردهای آن درعرصه‌های مختلف پدید آورد که از جلوه‌های زیبای ایثار و فداکاری در دوران دفاع مقدس تا پیشرفت‌های حیرت‌آور علمی امتداد دارد.

 

امروز در حالی صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را گرامی داریم که با رهبری خلف صالح ایشان، تفکر عاشورایی بسیجی و قدرت بی‌نظیر سازماندهی آن به سرمشق و الگوی اصلی نیرو‌های مردمی در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و دیگر مناطق جهان برای مقابله با گروه‌های تکفیری، صهیونستی و استعمار جهانی تبدیل شده است.

 

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای گرانقدر، توفیق و سربلندی همه‌ی بسیجیان عزیز و ارجمند را برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه