جهادگران دانشگاهی باید برای همگان الگو باشند و به حواشی توجه نکنند+تصاویر

جهادگران دانشگاهی باید برای همگان الگو باشند و به حواشی توجه نکنند، تلاش ما این است از ظرفیت همه افراد در این مجموعه استفاده کنیم.

جهادگران دانشگاهی باید برای همگان الگو باشند و به حواشی توجه نکنند+تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان گفت:آموزش های کوتاه مدت مدنظر جهاددانشگاهی مکمل آموزش های دانشگاهی هستند که می تواند توانایی فارغ التحصیلان مراکز دانشگاهی را افزایش دهد و عملکرد موفق تر آنان را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه گیلان،مهندس جمشید رسایی،رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان امروز در مراسم معارفه معاون جدید آموزشی جهاددانشگاهی گیلان،اظهار کرد:یکی از زمینه های فعالیت جهاددانشگاهی برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت است که از جمله اقدامات سازنده این نهاد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه دوره های آموزش کوتاه مدت در حقیقت ارائه آموزش های کاربردی است،افزود:فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف می توانند با حضور در این دوره ها بر توانایی تخصصی خود برای ورود به عرصه کسب وکار بیفزایند.

مهندس رسایی با تاکید بر لزوم توسعه دوره های کاربردی آموزش های کوتاه مدت در جهاددانشگاهی،تصریح کرد:آموزش های کوتاه مدت مدنظر جهاددانشگاهی مکمل آموزش های دانشگاهی هستند که با وجود تعداد بالای فارغ التحصیلان در استان می تواند توانایی آنها را افزایش دهد و زمینه عملکرد موفق تر آنان را فراهم کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان با بیان اینکه نگاهمان به دوره های آموزش کوتاه مدت نگاهی امیدوارانه است،گفت: باید برای ارتقای این بخش برنامه ریزی مدون داشته باشیم و فعالیت های این حوزه را از نظر کمی و کیفی ارتقا ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات اولیه برای مشارکت ادارات و نهادها در ارائه دوره های آموزشی مذکور فراهم شده است،  تاکید کرد: گسترش مراکز جهاددانشگاهی ظرفیتی ارزشمند و ماندگار است که امیدواریم بتوانیم در کنار ارتقای ظرفیت پژوهشی، شاهد آن به ویژه در شهرستان  ها باشیم.

مهندس رسایی با بیان اینکه همکاران جهاددانشگاهی از هر فرصتی برای حل مشکلات مردم و دستگاه های اجرایی استفاده کنند، یادآور شد: جهادگران دانشگاهی باید برای همگان الگو باشند و به حواشی توجه نکنند، تلاش ما این است از ظرفیت همه افراد در این مجموعه استفاده کنیم که اهداف این نهاد را در زمان کوتاهتر به شکل مناسب تری محقق نمایند.

رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان با تاکید بر اینکه انجام امور باید با اتکا به خداوند متعال و در جهت کسب رضایت او باشد، خاطرنشان کرد:همه باید امر به معروف و نهی از منکر را به صورت عملی در زندگی شخصی و اجتماعی خود اجرا نماییم و این کار بهترین راه تحقق امر به معروف و نهی از منکر است.

در ادامه این مراسم آریامن قویدل، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه باید دوره های آموزش کوتاه مدت را تقویت کنیم، اظهار کرد: همه ما اعضای خانواده بزرگ جهاددانشگاهی هستیم؛ لذا باید عملگرا بوده و فارغ از دیدگاه ها و سلایق شخصی فقط دغدغه کار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه توجه به مبحث آموزش گام اصلی برای موفقیت هر جامعه  است، خاطرنشان کرد: آموزش قدرتمند در کنار تفاهم همه جانبه عامل مهم پیشرفت جامعه خواهد بود لذا باید اختلاف سلایق را با از خودگذشتگی تعدیل کنیم تا به اهداف عالیه جهاددانشگاهی دست یابیم.

 

51042 51043 51044 51045 51048

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه