طرح رایتل برای زائران اربعین

تعرفه‏‌های مکالمه، پیامک و اینترنت رایتل برای زائران عتبات عالیات اعلام شد.

طرح رایتل برای زائران اربعین

به گزارش ۸دی، مشترکین رایتل با استفاده از طرح ویژه‌ی این اپراتور به مناسبت اربعین، علاوه بر امکان خرید سیم‌کارت رایتل با بسته آغازین ویژه، امکان خرید بسته‌های مصرفی به هنگام رومینگ در کشور عراق را نیز خواهند داشت.

سیم‌کارت اعتباری رایتل با همان قیمت همیشگی ۲۰ هزار تومان به همراه بسته آغازین ویژه ایام صفر و اربعین حسینی با امکان ۲۰ دقیقه تماس صوتی رایگان با اعتبار ۶۰ روز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

همچنین امکان خرید و استفاده از بسته‌های مصرفی دیتا و بسته مصرفی تماس و پیامک برای تمامی مشترکین رایتل نیز در این ایام وجود دارد.

بسته مصرفی تماس و پیامک دارای ۲۰ دقیقه مکالمه از عراق به مقصد ایران و یا تماس دریافتی از ایران و یا تماس ورودی یا خروجی در عراق به همراه ۱۰ پیامک بوده که قیمت آن ۲۰ هزار تومان است.

همچنین این اپراتور دو بسته مصرفی دیتا شامل ۱۰۰ مگابایت اینترنت قابل استفاده در کشور عراق به قیمت ۳۵ هزار تومان و ۲۰۰ مگابایت اینترنت قابل استفاده در عراق به قیمت ۵۰ هزار تومان ارایه کرده است.

اگرچه خرید بسته‌های مصرفی برای مشترکان مقرون به صرفه‌تر است، اما برای اطلاع مشترکانی که در نظر دارند به صورت عادی از خدمات رومینگ بین الملل استفاده کنند، تماس خروجی رایتلی‌ها از عراق به ایران دقیقه‌ای ۱۰۰۰ تومان و تماس خروجی رایتلی‌ها داخل عراق نیز ۱۰۰۰ تومان است. در همین حال، هزینه‌ تماس خروجی و ورودی رومینگ بین‌الملل بر اساس ثانیه محاسبه خواهد شد و به عنوان مثال ۱۰ ثانیه تماس معادل ۱۶۶ تومان است.

اضافه می‌شود؛ تماس دریافتی مشترکان رایتل در کشور عراق نیز دقیقه‌ای ۱.۰۰۰ تومان، پیامک دریافتی رایگان و پیامک ارسالی ۵۰۰ تومان است.

هزینه‌ سرویس دیتا برای رایتلی‌ها در عراق نیز بر اساس واحد مگابایت ۵۰۰ تومان است. هزینه‌ سرویس دیتا رومینگ بین‌الملل بر اساس ۱۰ کیلوبایت محاسبه خواهد شد و به عنوان مثال ۵۰ کیلوبایت دیتا معادل ۲۴.۴ تومان است.

 تعرفه‌های تشویقی رومینگ بین‌الملل در کشور عراق برای مشترکین رایتل تنها در اپراتور Korek عراق قابل استفاده است و استفاده‌ سرویس دیگر اپراتورهای عراقی با تعرفه‌ی عادی محاسبه می‌شود.

روشن کردن گوشی تلفن همراه و دریافت پیامک در حالت رومینگ هزینه‌ای ندارد.

انتهای پیام/آ

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه