نصب تابلوی «صلّی الله علیک یا رسول‌الله یا رحمه للعالمین»در ورودی به استان گیلان

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان گیلان با تاکید براینکه فضاسازی محیطی نقش مهمی در فرهنگ سازی دینی ایفا می کند، از نصب تابلوهای«صلّی الله علیک یا رسول‌الله یا رحمه للعالمین» و « فَاللَّهُ خَیْرٌ حافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ» در ورودی و خروجی استان خبر داد.

نصب تابلوی «صلّی الله علیک یا رسول‌الله یا رحمه للعالمین»در ورودی به استان گیلان

به گزارش ۸دی، مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان گیلان با تاکید براینکه فضاسازی محیطی نقش مهمی در فرهنگ سازی دینی ایفا می کند، از نصب تابلوهای«صلّی الله علیک یا رسول‌الله یا رحمه للعالمین» و « فَاللَّهُ خَیْرٌ حافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ» در ورودی و خروجی استان خبر داد.

ناصر آل محمدی، مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، از نصب تابلوی «صلّی الله علیک یا رسول‌الله یا رحمه للعالمین»،در محل ورود به استان گیلان خبر داد و اظهار کرد:سلام و صلوات بر پیامبر نشانه محبت به حبیب خداست و باعث تقرب به خدا و رسولش می‌شود.

50966t.jpg

وی با بیان اینکه سلام و صلوات بر پیامبر موجب شفاعت است و زمینه برآورده شدن حاجات را فراهم می کند،افزود:هدف از نصب این تابلو در ورودی استان ایجاد فضای معنوی به برکت نام مقدس پیامبر است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گیلان با تاکید براینکه فضاسازی محیطی نقش مهمی در فرهنگ سازی دینی ایفا می کند، از نصب تابلوی« فَاللَّهُ خَیْرٌ حافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ» در خروجی استان گیلان سخن گفت.

آل محمدی با بیان اینکه بر اساس این آیه شریفه خداوند بهترین نگهبان و مهربانترین مهربانان است افزود: این آیه نورانی بر اتکای همگان به خداوند متعال تاکید دارد تا از در مقابل قضای الهی ایمن باشند.

وی با اشاره به اینکه این آیه شریفه و زینت بخش خروجی شهر با دعای خیر برای مسافران عزیز خواهد بود،خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) می فرمایند: دعا کن و مگو که آن چه مقدر شده است خواهد شد به درستی که دعا عبادت است» لذا باید در همه حال از یاد خداوند غافل نشویم و تلاش کنیم تا حتی کوچکترین نشانه ها ما را به یاد خداوند متعال بیندازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه