کسانی که غرض ورزی می‌کنند نباید در رأس مسئولیت‌ها قرار گیرند

امام جمعه اسالم با بیان اینکه انقلاب متعلق به مردم و بسیجی است، گفت: کسانی که روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی ندارند نباید در این جامعه مسئولیتی داشته باشند و افرادی که غلط‌ورزی می‌کنند نباید در رأس مسئولیت‌ها قرار گیرند.

کسانی که غرض ورزی می‌کنند نباید در رأس مسئولیت‌ها قرار گیرند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام اصغر جدایی شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای والامقام بسیج و سپاه این شهرستان در مسجد جامع رضوانشهر، اظهار کرد: شهدا زنده‌اند و نظاره‌گر اعمال ما هستند.

وی دوران دفاع مقدس و فرهنگ شهادت را به تأسی از عاشورا عنوان کرد و افزود: ملت ایران با روحیه شهادت‌طلبی خود توانست فتنه ۸۸ را با تبعیت از مقام معظم رهبری خنثی کند.

امام جمعه اسالم در ادامه راه برون‌رفت مشکلات اقتصادی را در تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر منابع داخلی دانست و گفت: مسئولان با تبعیت از ولایت فقیه، اجرای منویات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب شکوه و عظمت ملت شده است، افزود: مسئولان همواره باید خدمتگزار صدیق و راستین برای ملت ولایتمدار باشند.

جدایی، امنیت و آرامش کشور را مدیون خون شهدا خواند و خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هستند که با شبکه‌های مجازی و با هجمه‌های فرهنگی به جوانان ما آسیب برسانند.

وی اضافه کرد: کسانی که روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی ندارند نباید در این جامعه مسئولیتی داشته باشند و افرادی که غلط‌ورزی می‌کنند نباید در رأس مسئولیت‌ها قرار گیرند و انقلاب متعلق به مردم بسیجی و ولایی است.

امام جمعه اسالم، ولایت‌پذیری را یکی از ویژگی‌های شهدا نامید و یادآور شد: ولایت فقیه نقش اساسی و محوری دارد و موجب ترقی و اقتدار کشور می‌شود.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، متذکر شد: برای ترویج روحیه فرهنگ ایثار و دفاع از ارزش‌های نظام باید در کشور تلاش شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه