یک جمله از من در حمایت از فتنه پیدا نمی‌کنید

حجت‌الاسلام نقویان در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر حمایت وی از سران فتنه ۸۸ گفت: حتی یک جمله از من در حمایت از فتنه و سران فتنه پیدا نمی‌کنید.

یک جمله از من در حمایت از فتنه پیدا نمی‌کنید

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان و در پاسخ به این مطلب “بعضی از رسانه‌ها و محافل سیاسی شما را جزو حامیان فتنه ۸۸ و سران فتنه ۸۸ جلوه می‌دهند”به تسنیم گفت: این تهمت است، من کجا از اینها حمایت کرده‌ام؟ یک جمله از من پیدا کنید که من از آنها دفاع کرده باشم.
وی با بیان اینکه قطعاً آمریکایی‌ها از فتنه ۸۸ حمایت کردند، تأکید کرد: یک جمله از من شنیده نشده است که از فتنه‌گران ۸۸ حمایت کرده باشم.

وی درباره پوشش بعضی از اظهاراتش در رسانه‌های ضدانقلاب نیز گفت: پخش کردن چه‌دلیلی بر تأیید است؟ رسانه‌های ضدانقلاب حرف‌های امام را نیز پخش می‌کنند و همچنین حرفهای رهبری را هم نیز. این به‌معنای آن نیست که من حرفهای آنها را قبول داشته باشم یا آنها من را قبول داشته باشند.

این خطیب مشهور تهران در پاسخ به این موضوع “گفته می‌شود شما از رئیس دولت دوم خرداد حمایت کرده‌اید” تصریح کرد: این تهمت است، نباید این تهمت را به من بزنید.

حجت‌الاسلام نقویان در ادامه و در پاسخ به این گفته “شما اظهاراتی درباره ممنوع التصویری یکی از سران فتنه مطرح کرده بودید که از آن حمایت از وی برداشت شد” خاطرنشان کرد: خیر، من حمایت نکردم. حرف من این است که ایشان باید عادلانه محاکمه شود و اجازه دفاع به او بدهند.

وی در پایان و در پاسخ به این سؤال “به‌نظر شما چرا سران فتنه از جمله آقای خاتمی توبه نمی‌کنند؟” اظهار داشت: این سؤال را باید از خود ایشان بپرسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
روشن
سلام، یک جمله در محکومیت فتنه هم گفته اید. ؟! چرا لقمه را دور سرتان می گردانید، لطف کنید حضرت نقویان حرف و عمل خود را یکی کنید.
در حاشیه