ماجرای پیشنهاد شبکه ماهواره‌ای به یک بازیگر / سعیدی: پیشنهادشان را با صراحت رد کردم

مجید سعیدی گفت: چندی پیش ایمیلی از یک شبکه ماهواره‌ای برای همکای برای من فرستاده شده بود که من آن را رد کردم.

ماجرای پیشنهاد شبکه ماهواره‌ای به یک بازیگر / سعیدی: پیشنهادشان را با صراحت رد کردم

به گزارش ۸دی، مجید سعیدی بازیگر سینما و تئاتر کشورمان در خصوص پیشنهادی که از سوی شبکه های ماهواره ای به وی شده بود،گفت: متاسفانه تعدادی از بازیگران ما به دلایل گوناگون از کشور خارج شدند و تصمیم به فعالیت در شبکه‌های ماهواره‌ای گرفتند و این به دلیل دعوت این شبکه ها از بازیگران داخلی است مثلا چندی پیش یک شبکه ماهواره‌ای برای من هم از طریق ایمیل پیشنهاد کار فرستاد که البته من آن را نپذیرفتم وبه دعوت آنان جواب منفی دادم.

وی در ادامه افزود: نبود فیلمنامه‌ خوب و مناسب دلیل کم‌کاری من است. متاسفانه در عرصه بازیگری مافیا وجود دارد و کارگردان‌ها با گروه خودشان کار می‌کنند. سال‌ها پیش ۴-۵ فیلمنامه به ما پیشنهاد می‌شد و ما در میان آن‌ها یکی دو کار را انتخاب می‌کردیم؛ اما در حال حاضر فیلمنامه‌های خوبی پیشنهاد نمی‌شود و این موضوع مشکل‌ همه بازیگران است. در این اوضاع ترجیح می‌دهم گزیده‌کار باشم؛ چون به درآمد این کار احتیاجی ندارم و این سینما جای کسانی شده است که به هر قیمتی نقش برای خود می خرند.

سعیدی در خصوص فعالیت های اخیرش اظهار کرد: در حال حاضر مشغول بازیگری در تئاتری دفاع مقدس به نام  «فولاد هرگز زنگ نمی‌زند» به کارگردانی زری اماد هستم و بازیگرانی چون مهدی صبایی، مسعود رحیم‌پور و… در آن نقش آفرینی می‌کنند.

وی در خصوص داستان این تئاتر گفت: داستان تئاتر درباره باجگیری از یک خانواده جانباز است که وقتی باجگیران  وارد این خانواده می شوند کاملا متنبه می شوند.

بازیگر فیلم سینمایی «محیا» در خصوص فعالیت های اخیر صدا و سیما گفت:چرا باید فیلم هایی با هزینه های میلیاردی بسازند و در نهایت گاف های فاحشی در آن مشاهده بشود مثلا در سریال کیمیا شارژ ایرانسل دیده شده مگر در سال ۵۷شارژ ایرانسل بوده و به جرات می توانم بگویم که با هزینه این فیلم ها می شد ۷ الی۸ فیلم  با درجه کیفی الف ساخت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه