احداث مسجد در مناطق سنی نشین گیلان/ شیعه و سنی برادران دینی هستند

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر با بیان اینکه برای اهل تسنن در گیلان مسجد ساخته و خواهیم ساخت، گفت: شیعه و سنی برادران دینی هستند و دشمن می خواهد با ایجاد تفرقه به توطئه اصلی خود یعنی تخریب جهان اسلام دست پیدا کند.

احداث مسجد در مناطق سنی نشین گیلان/ شیعه و سنی برادران دینی هستند

به گزارش ۸دی، سیدضیاء‌الدین حزنی در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه و اساس ارزش های اسلامی شکل گرفته است و امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج مستضعفان و سایر نهاد های ارزشی مانند جهاد سازندگی در کنار تغییر روند سیستم فرهنگی طاغوتی در کشور، معمار ی ارزش های اسلامی را در مدیریت کشور انجام داد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از امام راحل بخاطر رهبری ارزشی و مدبرانه مقام معظم رهبری که اکنون هم رهبریت جهان اسلام را بر عهده دارند استوار مانده است و ندای استکبار ستیزی ایران در دنیا طنین انداز شده است .

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر در تشریح برنامه های اختصاصی قرارگاه سازندگی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، اضافه کرد: ساخت و ساز مسجد در شهرستان ها و استان های ایران اسلامی ماهیت وجودی قرارگاه سازندگی کوثر است و در این راستا هزاران مسجد در اقصی نقاط این مرز و بوم ساخته و در اختیار مؤمنان جهت برپایی مراسمات مختلف مذهبی قرار داده است .

وی در خاتمه با تاکید براینکه این قرارگاه با ماهیت سازندگی در مناطق شیعه نشین، برای اهل تسنن در گیلان نیز مسجد ساخته و خواهیم ساخت، اظهار کرد: شیعه و سنی برادران دینی هستند و دشمن اکنون می خواهد بین آنها تفرقه بیندازد تا در نهایت به توطئه اصلی خود یعنی تخریب جهان اسلام، دست پیدا کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه