پوشیدن لباس ملوان آرزوی خیلی از فوتبالیست هاست/روستای کوچک ما چهار بازیکن لیگ برتری دارد

آیدین قوی دل گفت: از بین گلرهای ایرانی سبک بازی مهدی رحمتی را بیشتر می پسندم و در بین گلرهای خارجی نیز کاسیاس و دخیا را بیشتر دوست دارم اما روی سبک بازی دخیا تمرکز نموده ام.

پوشیدن لباس ملوان آرزوی خیلی از فوتبالیست هاست/روستای کوچک ما چهار بازیکن لیگ برتری دارد

به گزارش ۸دی، پایگاه خبری افق انزلی با آیدین قوی دل یکی از سه دروازه بان ملوان به گفت و گویی صمیمانه پرداخته است ، شرح این گفت و گو را می توانید در اینجا بخوانید:

photo_2015-11-24_09-27-03

افق انزلی: سلام ،ممنون از اینکه وقتتان را در اختیار ما قرار دادید ،لطفا کمی از خودتان برای مردم انزلی بگویید.

آیدین قوی دل: سلام ،خواهش می کنم ، بنده متولد ۲۸ آذر ماه ۱۳۷۲ هستم و از سن نه سالگی به دنیای فوتبال راه یافتم ،یک سال در تیم شهرداری لاهیجان بازی کردم و اکنون حدود پنج سال است که در تیم ملوان حضور دارم.

در حال حاضر دیپلم دارم و قرار است از ترم تحصیلی جدید در یکی از دانشگاه های گیلان در رشته تربیت بدنی تحصیلات عالیه داشته باشم.

افق انزلی: چه عاملی شما را به فوتبال علاقه مند نمود؟

آیدین قوی دل: محل دوران کودکی ام در روستای “لیچاه” علی رغم کوچک بودن زمین فوتبال خوبی داشت و بچه های محل بیشتر اوقات در آن مشغول بازی فوتبال بودند ،خدارا شکر که در آن زمان مربی خوبی مانند آقای “بیجاری” داشتیم که ایشان با وقت گذاشتن ها و دلسوزی های خاص خود باعث شدند تا ما به جایی برسیم و اکنون روستای کوچک ما چهار بازیکن لیگ برتری دارد ،پویا نزهتی ،هادی تامینی و محمد رستمی از هم محلی های بنده بودند.

افق انزلی: آقا آیدین شما  به جز فوتبال ورزش دیگری هم انجام می دادید؟

آیدین قوی دل: برای مدتی به صورت حرفه ای ورزش والیبال را دنبال می کردیم ،اما با صحبتهای آقای بیجاری و مشورت ایشان دوباره به فوتبال بازگشتم و اینبار به انزلی آمده و فوتبالم را با ملوان ادامه دادم ،در ابتدا در جوانان ملوان بازی می کردم که بعد از چهار بازی آقای صیاد بنده را به آقای حبیبی معرفی نمودند ، و آقای حبیبی نیز انصافا زحمات زیادی برای بنده کشیدند و مشکلات سربازی ام را نیز حل نمودند ، بنده صمیمانه از آقای حبیبی تشکر می کنم.

افق انزلی: کدام یک از گلرهای ایرانی و یا خارجی را بیشتر دوست دارید؟

آیدین قوی دل: از بین گلرهای ایرانی سبک بازی مهدی رحمتی را بیشتر می پسندم و در بین گلرهای خارجی نیز کاسیاس و دخیا را بیشتر دوست دارم اما روی سبک بازی دخیا تمرکز نموده ام.

افق انزلی: بهترین روز زندگی شما چه روزی بود؟

آیدین قوی دل: بهترین روز زندگی ام زمانی بود که آقای محمد پیروی با بنده تماس گرفتند و گفتند: “آقای حبیبی شما را برای تیم بزرگسالان ملوان می خواهد”

افق انزلی: دوست دارید در فوتبال به کجاها برسید؟

آیدین قوی دل: هر بازیکنی آرزو دارد که به تیم ملی برسد و بنده قطعا از هیچ تلاشی برای رسیدن به این مهم دریغ نمی کنم.

افق انزلی: ذخیره بودن شما را ناراحت نمی کند؟

آیدین قوی دل: معمولا ذخیره بودن ناراحتی های زیادی دارد ،و من هر روز تلاش می کنم تا از دیروز بهتر باشم ،با توجه به شناختی که از آقای حبیبی دارم ایشان همواره به جوانان فرصت می دهند.

افق انزلی: از اینکه با پیراهن ملوان و در شهر انزلی هستید چه حسی دارید؟

آیدین قوی دل: مردم انزلی بسیار مهربان و فوتبال دوست هستند و هیچ زمانی از تشویق جونان جویای نامی چون ما دریغ نکرده اند و بنده از همه آنها به صورت ویژه تشکر می کنم.

اما در خصوص لباس ملوان باید بگویم که پوشیدن لباسن تیم بزرگی چون ملوان آرزوی بسیاری از فوتبالیست هاست و خیلی خوشحالم که این موقعیت نصیبم شده است.

افق انزلی: در پایان حرف خاصی دارید؟

آیدین قوی دل: من در یک خانواده کشاورز بزرگ شدم و پدرم نیز راننده تاکسی است و از درآمد پایینی برخوردار است ،اما با این وجود خانواده ام هیچوقت از هیچ چیز برای من کم نزاشته و کوتهای نکردند ،دست پدر مادرم را می بوسم و از زحمات آنها تشکر می کنم.

در پایان نیز از تمام کسانی که در این مسیر یار و یاور و همراهم بودند تشکر می کنم حسین بیجاری ، ساسان باقرپور ، حاج محمد قدیر بحری ومحمد خان پیروی که با  بازی دادن به من در امید های ملوان کمک زیادی در پیشرفتم داشتند ، مخصوصا محمدخان حبیبی که خیلی کمکم کرد ان شاءالله اگر روزی فرصت بازی به من برسد با نمایش خوبم زحمات ایشان را جبران می نمایم.

افق انزلی: آقا آیدین عزیز ممنون که برای این مصاحبه وقت گذاشتید ، ان شاءالله در تمامی عرصه های زندگی و مشخصا فوتبال بدرخشید.

آیدین قوی دل: بنده هم از شما خبرنگار محترم و پایگاه خبری وزین افق انزلی تشکر می کنم که به ورزش این شهر و جوانان انزلی اهمیت می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه