مقدمات آزادسازی بیت‌المقدس فراهم شده‌است / اقتدار نظام با جهاد علمی محقق می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بسیجیان عراق و سوریه در کنار بسیجیان ایران آماده‌اند و مقدمات آزادسازی بیت‌المقدس فراهم شده‌است.

مقدمات آزادسازی بیت‌المقدس فراهم شده‌است / اقتدار نظام با جهاد علمی محقق می‌شود

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مجمع عمومی قشر بسیج دانشجویی گیلان با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای مدافع حرم اظهار کرد: مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس در کشور اجرایی شده و رزمندگان با این تفکر توانستند به پیروزی برسند.

وی بر انتقال مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس به جامعه تاکید کرد و افزود: استفاده از تجربه مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس در برطرف کردن مشکلات جامعه تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا در مدیریت امور در جامعه اثرگذار هستند، تصریح کرد: امروز در دنیای فانی، شلوغ و پر از ظلم و تزویر شهدا جامعه را مدیریت می‌کند.

عبدالله‌پور انقلاب اسلامی را آمیخته به خون امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) خواند و بیان کرد: آنها که در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند بدانند نمی‌توانند به پیروزی برسند و شهدا ضامن موفقیت انقلاب هستند.

وی به برخی از معضلات دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: مشکلات دانشجویی و جامعه دانشگاهی در مقابل حرکت مقتدرانه انقلاب اسلامی هیچ است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی در کنترل اوضاع جهانی به‌ویژه منطقه غرب آسیا، خاطرنشان کرد: آمریکا در قالب بیداری اسلامی به‌دنبال شکستن خط مقاومت در سوریه بود و مقام معظم رهبری متوجه این موضوع شدند و بسیج مردمی در این کشور تشکیل شده‌است.

عبدالله‌پور موفقیت‌های بسیج مردمی در سوریه را برگرفته از تجربه دوران دفاع مقدس خواند و یادآور شد: بسیج مردمی سوریه بیشتر مناطق این کشور را از داعش پاکسازی کرده و به پیشروی ادامه می‌دهد.

وی با تاکید براینکه حرکت در مسیر انقلاب موجب از بین رفتن مشکلات می‌شود، اظهار کرد: بسیجیان با ایمان پشت سر ولی فقیه حرکت می‌کنند.

*آمریکا مجبور است در اقیانوس‌ها با ما بجنگد

فرمانده سپاه قدس گیلان به توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: زمانی برای دفاع از کشور در ساحل خلیج فارس سنگر ایجاد می‌کردیم اما اگر اکنون آمریکا بخواهد کوچک‌ترین خطایی انجام دهد مجبور است در اقیانوس‌ها با ما بجنگد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه آمریکا و انگلیس پس از برجام متوجه شدند دیگر نمی‌توانند با ایران اسلامی به طور مستقیم مقابله کنند، تصریح کرد: دشمن به این جمع‌بندی رسیده، در حوزه نظامی هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

وی به تکلیف‌مداری بسیجیان اشاره کرد و گفت: تا بسیج وجود دارد دشمن نمی‌تواند در سیستم حکومتی ما نفوذ کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه جنگ شدید اقتصادی آمریکا از ۳۰ سال گذشته علیه ایران آغاز شده‌است، بیان کرد: ایران اسلامی نظام سلطه را به چالش کشیده و متلاشی کرده‌است و استکبار تلاش می‌کند ظاهر خود را در دنیا حفظ کند.

عبدالله‌پور به فراهم شدن مقدمات آزادسازی بیت‌المقدس اشاره کرد و یادآور شد: ظهور امام زمان (عج) با آزادسازی خانه کعبه و بیت‌المقدس تحقق پیدا می‌کند و اکنون نیروهای بسیجی در کشورهای عراق و سوریه در کنار بسیجیان ایران آماده هستند.

وی در پایان جهاد علمی را از موضوع‌های مهم در دانشگاه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: بسیج در حوزه علمی باید جدی باشد زیرا اقتدار نظام با جهاد علمی تحقق پیدا می‌کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اشکان
حالا قدس را آزاد کنیم که مثل ایجا بشه ............. الان در کشور نه فرهنگ اسلامی هست نه اقتصاد اسلامی ............... اسلام را به همه دنیا صادر کنیم چه فایده ای دارد وقتی اسلامی ناب محمدی نباشد !!!!! چه کاریه وقتی قرار مجاهدا و مبارزا و ... بجنگن شهید بشن .. بعد یک عده بازاری فاسد , دلال و سیاسی های فاسد , یک عده اداری های ریاء کار و پشت جبهه ای و ........... بیان با حقوق های چند ملیونی خون مردم رو تو شیشه کنن ............ چه فایده ای داره این اسلام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! الان تو سوریه گرسنگی هست فقر هست بدبختی و آوارگی هست اینجا هم هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظرم مبارزا باید ضمن جنگ با کفار با ریاء کارها و دروغگوهای سیاسی هم بجنگن تا بشه یکم از طریق اقتصاد سالم برخی تی بی حجاب ها رو دوباره به اسلام کشون و این مسائل هم بهتر بشه ................. منتها اجازه ندارن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مبارز باس همه فکرو ذهنش امنیت باشه !!!!!!!!!! امنیتی که دلال ها و فاسد ها با خیال راحت بخورن و ببرن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خوش بحال اونایی که تو انقلاب بودن .. خوش بحال اونایی که تو 8 سال جنگ بودن ... اونموقع مثل الان نبود .. اونموقع فاسد فاسد بود همه پشت هم بودن .. ریاء و ........ معنا نداشت ..................... انموقع واقعا نظام به سمت اسلام بود و نظام اسلامی .. الان ........................ از یه طرف ادم دلش میخواد بره سوریه به این بیچاره ها کمک کنه ............ از یه طرف به خودش میگه برم که چی بشه .......... که اونجام بشه مثل ایران !!!!!!!!!!!!!!!!! یک عده دروغگو و فاسد بیاد و بخندند به .................. چه فرقی داره مگه همین الان تو ایران این همه فساد نیست ................. فساد نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتی جوونی که دلش میخواد پاک باشه ازدواج کنه و .......... نمیتونه چون هیچ نهادی حمایتش نمیکنن و همش دروغ میگن ... همین سری این بدبختای بیچاره عروس و دامادها رو بردن به بهانه کمک بعد تک تک اسمشونو میخوندند دامادها میرفتن روی سن به هرکدوم 500 تومن میدادند و جار میزد اون خموسس که نه بنگاه خیریه که ما به اینا جهیز دادیم !!!!!!!!!!!!! خدا لعنتشون کنه ....................... واله اینقدر دلم براشون سوخت ....... تو شهرمون ................. آدم پاره میشه ........................ چرا هیچکس جوی این دروغگوهارو نمیگیره !!!!!!!!!!!!!!!!!!! مردم سوریه و عراق به شهادت میرسن راحت میشن ........................ بریم بجنگیم که زنده بمونن و مثل این بندگان خدا که تو ایران دارن بدبختی میکشن عمرشون با بدبختی بگذره ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هرچند قصه ی حرم و آدم دلش نمیاد !!!
اشکان
اینقدر دلم میخواست تا میشد رهبر رو دید و این حرف ها رو بهش زد حیف نمیشه حیف نمیشه دیدتشون !!
در حاشیه