سپیدرود مدل ۹۴ بهتر از مدل ۹۳

روزنامه معین در شماره دوشنبه دوم آذرماه مطلبی با عنوان سپیدرود مدل ۹۴ بهتر از مدل ۹۳ به قلم صاحب مقصودی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابت های امسال لیگ دسته دوم کشور و مقایسه این تیم با همین شرایط در فصل گذشته، منتشر کرده است.

سپیدرود مدل ۹۴ بهتر از مدل ۹۳

به گزارش ۸دی، باشگاه سپیدرود رشت اگرچه هنوز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دست و پا می زند، ولی باید بپذیریم سپیدرود مدل ۹۴ حرف هایی برای گفتن دارد که مدل ۹۳ اش نداشت.
تیم بسته شده فعلی تفاوت هایی با مدل قبلی اش دارد، در سال گذشته به دستور سکان دار فنی تیم، بازیکنان و مربیان زیادی به سپیدرود تزریق شدند که امسال با کاهش این سیاهی لشکر، فرصت برخورد مالی مناسب تری با همگان پیش آمد.
علیرغم تهدیدهای مالک باشگاه، آمار از هزینه کرد یکسان در فصل گذشته و فصل اخیر خبر می دهد که باعث شد احساس رضایتمندی بیشتری در چهره منسوبین سپیدرود دیده شود. اگرچه سپیدرود مدل ۹۳ پیروزی های چشمگیری داشت، اما هرگز در نیم فصل ابتدایی رقابت ها، طعم صدرنشینی را با آن همه یال و کوپالی که برای خود تراشیده بود، نچشید، اتفاقی که هر آن امکان دارد سپیدرود مدل ۹۴ آن را تجربه کند و صدرنشینی را هم بچشد.
اما از حق نگذریم جوانگرایی در سپیدرود جای خود را به تجربه داده است این مهم را با رصد میانگین سنی بازیکنان تیم براحتی می توان دریافت، حضور چاووشی و عقیلی و حاجتی هر چقدر وزن تجربه را زیاد می کند، تاثیر مستقیمی نیز بر افزایش میانگین سنی تیم دارد تا فعل جوانگرایی در سپیدرود زیر سئوال برود.
البته این مهم روی نیمکت به زیرکی رعایت شده و در کنار نظرمحمدی جوان، منصوری پا به سن گذاشته حضور دارد تا تجربه به مدد جوانی بیاید.
اکنون با این تفاوت هایی که ملموس است، قاعدتاً سپیدرود باید لیگ یک را نشانه گذاری کرده باشد، تیری که فصل گذشته بخاطر همین تفاوت های یادشده به سنگ خورد امسال امید زیادی دارد به سیبل برخورد کند. فقط لازم است هرکس سرجای خود بایستد، مدافع به هوای گل زدن ترک پست نکند و دروازه بان هوس موز خوردن نکند، مشاورین بازیکن تزریق نکنند و معاونین دنبال حق الزحمه نباشند و …
فقط در این صورت است که سپیدرود مدل ۹۴ شایسته حضور در لیگ بالاتر خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه