لزوم بررسی خارج از نوبت لایحه حمایت از محیط زیست در مجلس/ تعرفه واردات برای خودروهای برقی در این لایحه صفر تعریف شده است

عضو فراکسیون محیط‌‌ زیست مجلس گفت: لایحه جامع حمایت از محیط زیست در صورت عدم رسیدگی خارج از نوبت در صحن به دوره نهم مجلس نخواهد رسید.

لزوم بررسی خارج از نوبت لایحه حمایت از محیط زیست در مجلس/ تعرفه واردات برای خودروهای برقی در این لایحه صفر تعریف شده است

به گزارش ۸دی، مهرداد بائوج‌لاهوتی عضو فراکسیون محیط زیست با اشاره به بررسی لایحه حمایت از محیط‌ زیست در مجلس اظهار کرد: لایحه حمایت از محیط زیست به صورت جامع مباحث حمل و نقل عمومی، ایجاد کمربند سبز، استانداردسازی خودروها، سوخت، خودروهای برقی، ریزگردها، احیای تالاب‌ها، بیابان‌زدایی و … را شامل می‌شود.

نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: به طور مثال تعرفه واردات برای خودروهای برقی در این لایحه صفر تعریف شده است.

وی با بیان اینکه لایحه حمایت از محیط زیست در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بررسی و تصویب شده است، گفت: امیدواریم این لایحه براساس ماده ۱۰۴ آئین‌نامه داخلی و خارج از نوبت در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس خاطرنشان کرد: در صورت عدم رسیدگی به لایحه حمایت از محیط زیست خارج از نوبت مسلما بررسی آن به این دوره از مجلس شورای اسلامی نخواهد رسید.

گفتنی است؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هفته گذشته در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، در نامه‌ای به روسای قوا، سیاست‌های کلی محیط زیست را ابلاغ کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه