تیم ووشوی فومن برابر صومعه سرا در جام شهدای مدافع حرم به برتری رسید

در ادامه رقابت های لیگ برتر ووشوی قهرمانی جوانان استان گیلان جام شهدای مدافع حرم ، تیم ووشوی فومن برابر ابریشم صومعه سرا به برتری رسید .

تیم ووشوی فومن برابر صومعه سرا در جام شهدای مدافع حرم به برتری رسید

به گزارش ۸دی ، در این مسابقه که در رشت برگزار شد ، تیم ووشوی جوانان فومن موفق شد با نتیجه پنج بر سه برابر تیم ووشوی ابریشم صومعه سرا به برتری دست یابد .
در جریان این مسابقه که از هفته سوم رقابت های لیگ برتر ووشوی جوانان گیلان برگزار شد ، تیم ووشوی جوانان فومن برتر از حریف خود ظاهر شد و با کسب پیروزی در این دیدار ، به رده دوم جدول این مسابقات صعود کرد .
همچنین در دیگر مسابقه برگزار شده از هفته سوم رقابت های لیگ برتر ووشوی جوانان گیلان جام شهدای مدافع حرم ، تیم های شهید محبی ماسال و آستانه اشرفیه رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان تیم شهید محبی ماسال با نتیجه شش بر سه حریف خود را شکست داد .
در جدول رده بندی این رقابت ها که با حضور پنج تیم برگزار می شود ، تیم ووشوی جوانان شهید محبی ماسال با کسب هفت امتیاز در صدر جدول قرار گرفت ، تیم فومن با کسب چهار امتیاز و تیم سردارشهید همدانی رشت با کسب سه امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی قرار گرفتند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه