موضوع تأخیر پرداخت مزایای کارگران شهرداری رشت بررسی شود/ میدان شهدای ذهاب خاستگاه اجتماعات و راهپیمایی‌های مردمی در مناسبت‌های ملی و مذهبی است

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: تأخیر در پرداخت مزایای کارگران بخش رفت‌وروب و فضای سبز شهرداری رشت توسط شهردار بررسی شود.

موضوع تأخیر پرداخت مزایای کارگران شهرداری رشت بررسی شود/  میدان شهدای ذهاب خاستگاه اجتماعات و راهپیمایی‌های مردمی در مناسبت‌های ملی و مذهبی است

به گزارش ۸دی، فاطمه شیرزاد در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: هفته بزرگداشت بسیج تقدیر از زنان و مردان بی‌ادعایی است که صادقانه و خالصانه برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت فضای سبز شهر رشت، تصریح کرد: مدیران مناطق شهرداری رشت برای توسعه فضای سبز شهر رشت با جدیت بیشتری اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه درختان فعلی موجود در رشت سرمایه این شهر محسوب می‌شود، افزود: درختان سهم مهمی در برطرف شدن آلودگی‌های محیطی ایفا می‌کنند.

وی از پیمانکاران شهرداری و بخش‌خصوصی خواست تا در زمان اجرای پروژه‌های ساخت‌وساز به پیوست‌های زیست‌محیطی توجه داشته‌باشند.

شیرزاد با اشاره به قطع درختان در اجرای پروژه brt رشت، گفت: اکنون فصل مناسبی برای کاشت درختان است و شهرداری می‌تواند با کاشت درخت جبران قطع درختان برای اجرای پروژه brt را کند.

وی خواستار کاشت درختان و گل و گیاه توسط واحدهای آلاینده محیط در شهر رشت شد و خاطرنشان کرد: میدان شهدای ذهاب خاستگاه اجتماعات و راهپیمایی‌های مردمی در مناسبت‌های ملی و مذهبی است و از شهردار رشت می‌خواهیم به نصب و احداث المان، سردیس و… با همکاری هنرمندان شهر دقت داشته‌باشد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت موضوع عدم پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری را از دغدغه‌های مهم دانست و متذکر شد: تأخیر در زمان پرداخت حقوق پرسنل شهرداری رشت موجب بروز بحران مالی برای آنها می‌شود و توجه بیشتر شهردار رشت به این موضوع مهم است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، خواستار پرداخت به‌موقع اضافه‌کاری، جمعه کاری و نوبت‌کاری به کارگران رفت‌و‌روب و فضای سبز شهرداری رشت شد و یکی از دلایل تأخیر در پرداخت حقوق و مزایای کارگران و فضای سبز شهرداری رشت را حضور پیمانکاران ناکارآمد دانست.

وی با بیان اینکه ورود پیمانکاران ناکارآمد که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند یکی از دلایل بروز چنین مشکلاتی است، یادآور شد: توجه به موضوع بیمه کارگران رفت‌وروب و فضای سبز شهرداری رشت مهم است.

شیرزاد با اشاره به اینکه بیمه کارگران به صورت عادی در حال پرشدن است، خاطرنشان کرد: کارگری از جمله مشاغل سخت و زیان‌آور بوده و تکمیل بیمه این افراد به صورت عادی خیانت بزرگی به آنها است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه