واگذاری طرح‌های سالم‌سازی دریا به بسیجیان گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان از واگذاری طرح‌های سالم‌سازی دریا به بسیجیان این استان خبر داد.

واگذاری طرح‌های سالم‌سازی دریا به بسیجیان گیلان

به گزارش ۸دی، محمد عبدالله‌پور دقایقی پیش در همایش تجلیل از فعالان فرهنگی بسیج در سواحل و تفرجگاه‌های منتخب استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: سپاه در موقعی که دریا برای جمهوری اسلامی در حال تهدید بود وارد عرصه شد تا این عرصه تبدیل به فرصت شود.

وی بر همکاری مسئولان در اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا و تفرجگاهی تأکید کرد و افزود: برخی از مسئولان نسبت به طرح‌های تفرجگاهی نگاه سطحی دارند و به دنبال ارائه آمار هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، بسیج را کلید طلایی اجرای طرح‌های سالم‌سازی و تفرجگاهی خواند و گفت: آمادگی واگذاری طرح‌های سالم‌سازی دریا و تفرجگاهی به بسیجیان را داریم.

وی با بیان اینکه هدف سپاه استفاده صحیح مردم از طرح‌های تفرجگاهی و سالم‌سازی دریا است، تصریح کرد: طرح‌ها به افرادی واگذار می‌شود که نگاه انقلابی داشته‌باشند.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه بسیجی می‌تواند با قناعت و هزینه کمتر زندگی خود را اداره کند، خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی باید حداقل درآمدها برای افراد در طرح‌های تفرجگاهی ایجاد شود.

وی یادآور شد: سالانه ۳۰ میلیون نفر و در تابستان ۱۵ میلیون نفر به طور میانگین وارد گیلان می‌شوند و با وجود این مسئله، با مشکل اشتغال مواجه هستیم.

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان، مردم نظافت، بهداشت، درخت، صوت ملایم و رفتار مناسب را در طرح‌های تفرجگاهی انتظار دارند و طرح‌های سالم‌سازی موقعی زنده هستند که مردم در آن وارد شوند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه