قدردانی و تشکر دانشجویان بورسیه از رهبر انقلاب

جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه‌ای سرگشاده به رهبر معظم انقلاب، مراتب قدردانی و سپاس خود را از ایشان به خاطر تمام دلگرمی‌ها و حمایت‌های‌‎شان اعلام و تاکید کردند همواره در راه تعالی علمی نظام، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

قدردانی و تشکر دانشجویان بورسیه از رهبر انقلاب
به گزارش ۸دی, متن نامه سرگشاده جمعی از دانشجویان بورسیه محضر رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)
رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی
با تقدیم سلام و اهدای تحیات وافره
خداوند متعال را شاکریم که ایران اسلامی، سایه نشین شجره طیبه ولایت فقیه به عنوان ادامه ولایت ائمه هدی (علیهم السلام) است. به برکت این یادگار ذی قیمت حضرت روح الله (قدس الله نفسه الزکیه)، ملت ایران از حکمت سرشار ولی فقیه زمان خویش بهره مند است و هیچ گاه بن بستی را پیش روی خویش ندیده و عزت و آبروی خود را در سایه این رهبری حکیمانه کسب و حراست کرده است.
سربازان جوان میدان پیشرفت و آگاهی در عرصه جهاد علمی، انگیزه و توان خود را برای اجرایی ساختن منویات عالمانه و تمدن ساز حضرتعالی خالصانه تقدیم می کنند و ان شاالله به زودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قله مرجعیت علمی جهانی خواهد ایستاد. این راه مطمئنا پر از سرزنش های خارمغیلان است اما با هدایت رهبری فاضل و دانشمند، فرزندان جوان ایران اسلامی در دانشگاه ها، به شوق سرمنزل مقصود به پیش خواهند رفت.
دانشجویان بورسیه از ابتدا خود را برای ورود به عرصه جهاد علمی و رسیدن به اوج پیشرفت آماده ساخته اند و با وجود مشکلاتی که به صورت غیرقانونی و غیراخلاقی بر سر راهشان ایجاد شد، ذره ای از مسیر خویش عقب ننشسته اند. انوار مهر و عطوفت رهبری انقلاب، در این مسیر، گرمی بخش دل های این فرزندان میهن بوده است.
دانشجویان بورسیه جمهوری اسلامی ایران، مراتب قدردانی و سپاس بی حد خود را، از آن محبوب قلوب مستضعفین عالم و امید زجرکشیدگان راه حق، به خاطر تمام دلگرمی ها و حمایت های کریمانه جنابتان، اعلام می دارند و همواره در راه تعالی علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته
جمعی از دانشجویان بورسیه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه