حضور بانوی فوتسالیست گیلانی در رقابتهای جام جهانی کوچک گواتمالا

نایب رئیس فوتبال گیلان از حضور بانوی فوتسالیست این استان در رقابت های جام جهانی کوچک فوتسال گواتمالا خبر داد.

حضور بانوی فوتسالیست گیلانی در رقابتهای جام جهانی کوچک گواتمالا

به گزارش ۸دی، پوران واحدی افزود: سارا شیربیگی بانوی گیلانی است که از باشگاه تعاونی احرار دهیاری مرکز رشت در ترکیب تیم ملی فوتسال بانوان کشور قرار گرفته و به این رقابت ها اعزام می شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان از ۲۲ آبان ماه در اردوی تدارکاتی تمرین های خود زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده، بامداد (۳۰ آبان ماه) از تهران عازم گواتمالا شدند.

وی زمان برگزاری این مسابقه ها را از روز سه شنبه سوم تا هفتم آذرماه عنوان و تصریح کرد: این بانوی گیلانی به همراه ۱۳ تن دیگر از ملی پوشان در این مسابقات جهانی حضور می یابند.

وی یادآورشد: شیر بیگی از یک هفته قبل برای آمادگی در این مسابقات به اردوی تیم ملی اعزام شده بود.

واحدی با توجه به سوابق درخشان این بازیکن گیلانی تصریح کرد: سارا شیربیگی در مسابقات فوتسال که اخیرا در مالزی برگزار شده بود به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی معرفی شد.

سارا شیربیگی که از سه سال گذشته به عضویت تیم ملی درآمده، خانم گل ایران را در رقابت های لیگ برتر فوتسال سال گذشته بانوان کشور نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ مسابقات جام جهانی کوچک گواتمالا از سوم آذرماه به میزبانی گواتمالا برگزار می شود که ملی پوشان فوتسال کشورمان با تیم های برزیل، پرتغال و کاستاریکا در گروه A به رقابت با یکدیگر می پردازند.

جمهوری گواتِمالا کشوری در آمریکای مرکزی است و پایتخت آن گواتمالاسیتی است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه