کی‌روش باید با نظرات کارفرما هماهنگ شود/ امتیازگرفتن از ترکمنستان و گوام، کار شاقی نیست

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزشی مجلس معتقد است سرمربی تیم ملی فوتبال دچار خودشیفتگی و اغراق درباره جایگاه خودش شده؛ درحالیکه همکاری با هر کشوری به معنای هماهنگ شدن با نظرات کارفرما است و مربی نباید در کارها مداخله کند.

کی‌روش باید با نظرات کارفرما هماهنگ شود/ امتیازگرفتن از ترکمنستان و گوام، کار شاقی نیست

به گزارش ۸دی، ابوذر ندیمی با اشاره به آخرین اظهارات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال مبنی براینکه اگر شرایط امیدوارش نکند از تیم ملی جدا خواهد شد، گفت: شخصا در مورد حفظ کی‌روش نگاه مثبتی داشتم اما واقعیت این است که وی نکاتی را رعایت نمی‌کنند؛ نخست آنکه؛ همکاری با ورزش هر کشوری به معنای هماهنگ شدن با نظرات کارفرما است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مربی حتی اگر در کار خود حرفه‌ای و صاحب نظر است، نباید در تمامی کارها مداخله کند یا مسئولان یک فدراسیون و وزراتخانه را زیرسوال ببرد و واژگان نامعقولی را به شخصیت‌های مدیریتی و ورزشی منتسب کند.

وی بیان کرد: سرمربی تیم ملی با وجود عملکرد مثبت، اما خیلی هم خاص و موفق ظاهر نشده است؛ به‌عنوان مثال گرفتن امتیاز از تیم‌هایی مانند ترکمنستان و گوام و مشابه آن‌ها چندان به معنای موفقیت یک سرمربی محسوب می‌شود و نشان از ارتقاء سطح تیم ملی فوتبال ایران ندارد.

وی با بیان اینکه بازی‌های خوبی از تیم ملی در بازی‌های جام جهانی دیده شد اما پس از آن افت قابل ملاحظه‌ای به وجود آمد، اضافه کرد: غیبت قابل توجه این سرمربی و دفاع بیش از اندازه برخی از همکارانش از وی نیز قابل تامل بود و اینکه اخیرا باز هم حرف از بودن و یا نبودن می‌زند نشان می‌دهد دچار خودشیفتگی و اغراق درباره جایگاه خودش شده است و باید این رفتار را اصلاح کند.

ندیمی با بیان اینکه کی‌روش ادعای زیادی درباره اخلاق در ورزش دارد و مهدی رحمتی  را دعوت به همکاری نمی‌کند، افزود: کی‌روش باید در مقابل کارفرما پروتکل‌ها را رعایت کند؛ در حالی که در رفتار و عمل دچار حاشیه‌های بسیاری شده است که امیدوارم به رفتار اخلاقی بازگردد چراکه ادامه این مسیر از سوی فوتبال دوستان قابل قبول نخواهد بود.

عضو فراکسیون ورزشی مجلس ادامه داد: این رفتارها یا به او از سوی برخی افراد آموزش داده می‌شود یا کی روش خصلت حاشیه‌سازی را در خودش دارد؛ اما به هر حال باید هر چه سریع‌تر در رفتار خود تغییر ایجاد کند.

کارلوس کی‌روش بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام در کنفرانس مطبوعاتی گفته است؛ در صورتی که به درخواست‌های او جامه‌عمل پوشانده نشود تیم ملی را ترک خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه