همایش اصلاح طلبان رودسر و املش برگزار شد/ تابلوی ایست از ما بهتران به حضور خبرنگاران !!!

عصر امروز دومین مجمع اصلاح طلبان و اعتدال گرایان شهرستانهای رودسر و املش با موضوع علل عدم توسعه شهرستانهای مذکور درتالار اسیا(سینمای سابق )کلاچای برگزار شد.

همایش اصلاح طلبان رودسر و املش برگزار شد/ تابلوی ایست از ما بهتران به حضور خبرنگاران !!!

به گزارش ۸دی، به نقل از املش ما عصر امروز دومین مجمع اصلاح طلبان و اعتدال گرایان شهرستانهای رودسر و املش با موضوع علل عدم توسعه  شهرستانهای مذکور درتالار اسیا(سینمای سابق )کلاچای برگزار شد.

خبرنگار املش ما که برای پوشش رسانه ای این خبر به محل همایش در تالار آسیاکلاچای حضور پیدا کرده بود با تابلوی ایست آقایان اصلاح طلب مواجه شد و وقتی دلیل آن را جویا شد ، رضایی (که ورودی سالن همایش ایستاده بود) در پاسخ گفت: حضور رسانه ها در این جلسه با هماهنگی قبلی صورت گرفته است.

خبرنگار ما خواستار صحبت با یکی از مسئولین این همایش شد و وقتی رضایی پیغام خبرنگار ما را به سالاری که میگفتند مسئول رسانه ای مجمع اصلاح طلبان می باشد رساند وی نیز بر عدم حضور خبرنگاران غیر از سه رسانه همسوی خودشان تاکید نمود.

عدم حضور خبرنگار ما در این جلسه باعث شد که وی در تماس با یکی از بزرگان شهرستان موضوع را با وی در میان بگذارد که پس از چند دقیقه یکی از اعضای مجمع با خبرنگار ما تماس گرفت و با عذرخواهی از وی، دعوت کرد در همایشی در حال اتمام  حضور پیداکندکه البته در آن زمان خبرنگار ما دیگر در شهر حضور نداشت.

حال سوال اینجاست جلسه ای که  مجوز صادر شده برای آن صحبت درخصوص علل عدم توسعه یافتگی منطقه باشد چرا باید فقط سه رسانه همسوی  این مجمع در همایش حضور داشته باشند و خبری که از این جلسه خارج میشود فیلتر شده در اختیار مردم قرارگیرد، مگر مردم نامحرم شمایند که رسانه های دیگر حق حضور ندارند!!!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه