نامگذاری “۸دی” بر یکی دیگر از پروژه های رشت در دستور کار است

بی شک ۸دی یکی از افتخارات و حماسه عظیم مردم گیلان است. روز ۸دی در تاریخ ماندگار است. روز روز بیعت مجدد همه ما با رهبر معظم و نفرت از فتنه گران است/در آینده نامگذاری یکی از پروژه های مدیریت امور شهری در کلانشهر رشت به نام “۸دی” قطعاً در دستور کار شواری نام گذاری شهرداری رشت قرار خواهد گرفت

نامگذاری “۸دی” بر یکی دیگر از پروژه های رشت در دستور کار است

اختصاصی ۸دی نیوز: در پی نامگذاری پل غیر همسطح گلسار به نام پل شهید باستانی شعار و مخالفت با انتخاب نام “۸دی” برای این پروژه شیرزاد، سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت در این زمینه توضیح داد: با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام، حضور همه شهروندان ولایتمدار و با تشکر و قدردانی مجدد از صبر و حوصله آنان در انجام و اجرای پروژه مدیریت امور شهری به اطلاع می رسانیم در چند روز گذشته برخی از مسئولان استانی درخواست داشتند نام بزرگ ترین پل همسطح شمال کشور در شهر رشت به نام ۸دی نامگذاری شود، اما سال هاست که مردم شهر رشت و خانواده معظم شهدا قبل از ساخت این پروژه بزرگ این میدان را به نام شهید گرانقدر باستانی شعار می شناسند.

حال که به افتتاح بزرگ ترین پل غیرهمسطح شمال کشور در شهر رشت نزدیک می شویم این درخواست به حق خانواده معظم شهید گرانقدر باستانی شعار باید مورد توجه همگان قرار گیرد و نامگذاری این پل غیرهمسطح همچنان به نام شهید گرانقدر باستانی شعار باقی و جاودان بماند.

همچنین جمعی از همرزمان شهید و خانواده های معظم شهدا و جانبازان، آزادگان و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت و استان گیلان و دیگر مسئولین هم بر این نامگذاری تاکید دارند.

shirzadشیرزاد افزود: همان طور که در خبر قبل به سمع مردم شریف شهر رشت رساندم روز چهارشنبه ۱۵/۰۸/۹۲ شورای نامگذاری کوچه ها و معابر سطح شهر رشت متشکل از اعضای: ۱- نماینده شورای شهر رشت (رئیس کمیسیون فرهنگی شورا) ۲- نماینده معاونت شهرسازی شهرداری رشت ۳- بنیاد شهید و امور ایثارگران ۴- اداره پست ۵- دانشگاه گیلان ۶- حوره روابط عمومی شهرداری رشت به صورت فوق العاده تشکیل جلسه داد و بحث و بررسی نامگذاری بزرگ ترین پل غیرهمسطح شمال کشور در شواری نامگذاری شهرداری رشت انجام و در پایان جلسه به اتفاق تصمیم گرفته شد که این پل به نام شهید گرانقدر باستانی شعار نامگذاری شود.

لذا طبق روال اداری شورای نامگذاری شهرداری رشت، طی نامه ای توسط سرپرست شهرداری به شورا ارسال تا بعد از بررسی مجدد در کمیسیون فرهنگی به صورت کارشناسی و تخصصی تر مطرح و سپس در صحن شورا مطرح و به رأی گذاشته می شود تا بعد از تایید اعضای شورا کلانشهر رشت نتیجه به سرپرست شهرداری ابلاغ و مراحل نصب تابلو به نام شهید گرانقدر باستانی شعار انجام گیرد.

شیرزاد در ادامه بیان داشت: بی شک ۸دی یکی از افتخارات و حماسه عظیم مردم گیلان است. روز ۸دی در تاریخ ماندگار است. روز ۸دی روز بیعت مجدد همه ما با رهبر معظم انقلاب است. روز عشق مردم ایران و مردم گیلان زمین به ولایت و نفرت از فتنه گران است. که بازتاب این غیرت و همدلی در جهان بی نظیر بود. ۸دی روز سرافرازی و سربلندی ملت ایران است.

شیرزاد در ادامه تصریح کرد: در آینده نامگذاری یکی از پروژه های مدیریت امور شهری در کلانشهر رشت قطعاً در دستور کار شواری نام گذاری شهرداری رشت قرار خواهد گرفت و ریاست شورای اسلامی کلانشهر رشت، و سایر اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت و رئیس کمیسیون فرهنگی و اعضای این کمیسیون هم حمایت های همه جانبه خود را برای این موضوع مهم با اهتمام و جدیت پیگیری خواهند نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه