خانم پرستار! لطفا اول بفرمایید آرایشگاه!

پرستاری که حاضر نشده بود کار در این بیمارستان مطرح را ادامه دهد گفت: اگر قبل از ورود به کار به آرایشگاه نمی رفتیم به ما تذکر می دادند.

خانم پرستار! لطفا اول بفرمایید آرایشگاه!

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، یک بیمارستان مطرح استان گیلان از شرایط حضور کارکنان زن خود را رسیدگی به وضعیت آرایشی و زیبایی ظاهری قرار داده است. این بیمارستان از پرسنل زن خود می خواهد که قبل از حضور در سر کار به وضعت آرایشی و زیبایی خود رسیدگی کاملی داشته باشند.

یکی از کارکنان سابق این بیمارستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماسال در همین رابطه اظهار داشت: من حدود سه ماه در این بیمارستان کار می کردم اما شرایط اخلاقی موجود در بیمارستان برای من قابل تحمل نبود.

وی افزود: یک روز، رییس بیمارستان با بلندگو مرا پیج کرد. در دفتر کارش به من تذکرات عجیبی داد که برای من قابل باور نبود. به من گفت شما چرا از رژ لب، تتو و مداد آرایش استفاده نمی کنید. شما باید با بیماران خارجی بیمارستان راحت باشید و ….

لباس های تنگ چسبان و صورت های آرایش کرده؛ پوشیدن لباس های صورتی تنگ و چسبان توسط نیروهای خدماتی شواهدی است که نشان می دهد که بیمارستان از کارکنان زن خود می خواهد قبل از شروع کار به آرایشگاه بروند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
همشهری
لعنته الله علی قوم الظالمین، واقعا تاسف آوره خودم هم یک بار برای کاری به یکی از بیمارستان های خصوصی رفته بودم شاهد این وضعیت تاسف آور بودم... فاین تذهبون؟؟؟؟
در حاشیه