برگزاری اجتماع بزرگ بسیج در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان «شکوه ایستادگی» در شهرستان‌های مختلف استان در پنجم آذر ماه امسال خبر داد.

برگزاری اجتماع بزرگ بسیج در گیلان

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: امسال هفته بسیج با شعار «بسیج دست قدرت خدا» هم‌زمان با سراسر کشور از ۲۹ آبان ماه جاری تا پنجم آذر ماه در گیلان برگزار می‌شود.

وی به نامگذاری روزهای هفته بسیج اشاره کرد و افزود: نخستین روز هفته بسیج با عنوان «بسیج، ولایت و انتظار» نامگذاری شده است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه دومین روز از هفته بسیج «بسیج ، بصیرت و استکبارستیزی» نامگذاری شده است، تصریح کرد: «بسیج خودکفایی و اقتصاد مقاومتی» سومین روز از هفته بسیج نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان «بسیج، خودباوری و جهاد علمی» را نامگذاری چهارمین روز از هفته بسیج خواند و بیان کرد: «بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی» پنجمین روز از هفته بسیج نامگذاری شده و کارگاه مهارت زندگی در این روز در پایگاه حضرت زهرا (س) «کفته‌رود» رشت برگزار می‌شود.

وی «بسیج، وحدت و بیداری اسلامی» را نامگذاری ششمین روز از هفته بسیج امسال عنوان کرد و گفت: چهارم آذر ماه سال جاری نشست فرهنگی «مادران پرچم‌داران مقابله با جنگ نرم» در پایگاه حضرت فاطمه (س) «پیربازار» رشت برگزار می‌شود.

عبدالله‌پور از اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان گیلان هم‌زمان با هفتمین روز از هفته بسیج در شهرستان‌های مختلف خبر داد و یادآور شد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در روز «بسیج، ایثار و شهادت» در تمام گلزار شهدای استان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کتاب «مستقیم به هدف» در هفتمین روز از هفته بسیج در لنگرود رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی ـ ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان در آخرین روز از هفته بسیج در گیلان برگزار می‌شود.

وی برگزاری کارگاه «نقش جمعیت در اقتدار ملی» به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی را از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج امسال خواند و اظهار کرد: در مجموع ۵۶۰ برنامه محوری در تمام نواحی بسیج سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود.

عبدالله‌پور به اجلاسیه مجمع عالی بسیج هنرمندان استان هم‌زمان با هفته بسیج امسال اشاره کرد و گفت: همایش تبیین نقش بسیج در ارتقای سلامت جامعه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته بسیج است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه