در همایش حامیان دولت تدبیر و امید چه گذشت؟!+تصاویر

همایش صرفا سیاسی با عنوان «دولت تدبیر و امید و احیای سرمایه‌های اجتماعی» روز گذشته در سالن اداره ارشاد شهرستان فومن برگزار شد.

در همایش حامیان دولت تدبیر و امید چه گذشت؟!+تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز ؛ ویکی‌پدیا درباره حزب اعتدال و توسعه اینگونه می‌نویسد:«حزب اعتدال و توسعه یک حزب اعتدالگرای ایرانی است که در سال ۱۳۷۸ به رهبری حسن روحانی تأسیس شد.رئیس‌جمهور و چندین تن از دولتیان در دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران از این حزب‌اند.»

در همین حال اما حزب اعتدال و توسعه گیلان که مسئولیت آن در استان بر عهده کیوان محمدی می‌باشد در اطلاعیه‌ای که چند روز قبل در فضای مجازی منتشر گردید از عموم مردم برای حضور در یک همایش کاملا سیاسی دعوت بعمل آورد.

درباره حزب اعتدال و توسعه گیلان آنچیزی که میتوان گفت این است که دلداده دولت تدبیر و امید است و به نوعی نه سر سازگاری با اصلاح طلبان دارند و نه وجهه کافی برای حضور در میان اصولگرایان.آن چیزی که از بازخورد مردم می‌توان فهمید این است که این حزب از جایگاه مناسبی در میان عامه مردم برخوردار نیست.

در هر حال نشست این حزب که به نوعی می‌توان به عنوان نشست حامیان دولت حسن روحانی در فومن نام برد با حواشی زیاد و نه چندان آبرومند برگزار شد.

جلسه ای که طبق تبلیغات صورت گرفته قرار بود راس ساعت ۱۸:۳۰ و همراه با حضور پرشور مردم! برگزار شود با دو ساعت تاخیر آغاز شد.

این جلسه در ساعت ۲۰:۳۰ در حالی آغاز شد که نفرات اندکی در سالن باقی مانده بودند.

تاخیر دو ساعته و عذرخواهی نکردن سخنران از مدعوین باعث آن شد تا برخی از این موضوع دلخور شوند.دلخوری که سرانجام با فریادهای یکی از حاضرین که ضمن انتقاد از عملکرد دولت از بکارگیری برخی افراد!! در بدنه استانداری گیلان معترض بود نمود پیدا کرد.

در این میان عده ای هم نسبت به پخش یک هفته نامه سیاسی انتخاباتی که مدتیست با نام یکی از کاندیداهای احتمالی فعالیت خود را آغاز کرده اعتراض داشتند.

البته بی انصافی است اگر نگوییم که این همایش برای خبرنگاران جذاب نبود چراکه مواردی همچون صندلی های خالی سالن ، فریادهای معترضین ، اعتراض به تاخیر دو ساعته ، جای خالی مردم شهر ، تجمع ۴۰ نفری حامیان دولت و بسیاری از موارد ریز و درشت دیگر که از قلم ما جا مانده به ندرت پیش می‌آید که در یکجا جمع شود!درواقع میتوان گفت که همایش دیروز(یا بهتر است بگوییم دیشب) بهشت خبرنگاران بود!
البته ناگفته نماند که در آنسوی ماجرا برخی نیروهای اصلاح طلبان که این روزها سر ناسازگاری با این حزب را در پیش گرفته اند با پوزخندی معنادار نسبت به این همایش نگاه میکردند.

در هر حال این نشست با همه حواشی اش در حالی برگزار شد که صندلی های خالی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن باید نشانی بر این باشند که اقبال از دولتی های استان کم‌رنگ بوده و علت آن را باید از مردمی پرسید که به مسئولین برگزاری افتخار حضور ندادند.

اعتدال فومن دولت (2) اعتدال فومن دولت (3) اعتدال فومن دولت (4) اعتدال فومن دولت (5) اعتدال فومن دولت (6) اعتدال فومن دولت (7) اعتدال فومن دولت (11) اعتدال فومن دولت (10) اعتدال فومن دولت (9) اعتدال فومن دولت (8) اعتدال فومن دولت (12) اعتدال فومن دولت (13) اعتدال فومن دولت (14) اعتدال فومن دولت (15)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شفیعی
واسه این وسط خوسا لازمه سرشون به سنگ بخوره تا بفهمند تو ایران فقط دو جناح وجود داره : اصولگرا و اصلاح طلب .والسلام
در حاشیه