اجرای عملیات گازرسانی در ۴۰۰ روستای گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از اجرای عملیات گازرسانی در ۴۰۰ روستای این استان خبر داد.

اجرای عملیات گازرسانی در ۴۰۰ روستای گیلان

به گزارش ۸دی، جمشید ظهیری عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های گازرسانی این شهرستان با اشاره به اینکه تولید گاز نسبت به مصرف آن امسال در کشور بیشتر شده است اظهار کرد: سال‌های گذشته نگران افت فشار گاز بودیم و با تدبیر وزارت نفت برای تولید گاز در پارس جنوبی این مسئله منتفی شده است.

وی به وقوع حوادث احتمالی اشاره کرد و افزود: ممکن است بر اثر حوادث مانند سیل و رانش زمین به صورت مقطعی قطعی گاز داشته باشیم و برای این منظور گروه‌های تعمیراتی، بازرسی، نظارت و کنترل سازماندهی شدند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه از بخش خصوصی و بسیج برای مقابله با حوادث احتمالی استفاده می‌شود، تصریح کرد: هماهنگی لازم با اداره‌های مختلف انجام شده تا در اسرع وقت بتوانیم پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

ظهیری صرفه‌جویی را یک ضرورت اجتماعی خواند و بیان کرد: وجود گاز به اندازه کافی به‌معنای صرفه‌جویی نکردن نیست زیرا گاز کالای با ارزشی محسوب می‌شود.

وی به برنامه‌های گسترده شرکت گاز برای گازرسانی به روستاهای گیلان اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۰۰ روستای استان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم ۶۰ هزار خانوار روستایی را به شبکه گاز وصل کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه تمام روستاها و شهر انزلی از نعمت گاز بهره‌مند هستند، خاطرنشان کرد: بندر انزلی جزو شهرستان‌های سبز است.

ظهیری عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای گیلان را زمان‌بر خواند و یادآور شد: ۹۰ هزار خانوار در ۴۶۳ روستای استان ساکن هستند.

وی برنامه گازرسانی به روستاها را مانند طرح سلامت دانست و اظهار کرد: دولت گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار را پیش‌بینی کرده و اعتبارات آن در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه اقدام‌های اجرایی گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است، بیان کرد: تاکنون ۹۰ روستای گیلان به شبکه سراسری گاز وصل شدند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه