قلع و قمع دکه های غیر مجاز در حوزه صومعه سرا + تصاویر

رئیس راه وشهرسازی صومعه سرا با تاکید بر لزوم حفظ و مراقبت از حریم راه ها گفت: وجود دکه های غیرمجاز و دستفروشان در حریم، ایمنی راه ها را به خطر می اندازد.

قلع و قمع دکه های غیر مجاز در حوزه صومعه سرا + تصاویر

به گزارش ۸دی، مهندس خانعلیزاده رئیس اداره راه و شهرسازی صومعه سرا با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی، ساماندهی حریم راهها و جلوگیری از ایجاد غیرمجاز دکه و دستفروشان ، طرح جمع آوری آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: دکه های غیر مجاز توسط نماینده حقوقی این اداره شناسایی و پس از اخذ حکم قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی بوسیله یک دستگاه لودر و دو دستگاه ماشین سبک و ۶ نفر از عوامل راهداری صومعه سرا در محور ضیابر به پیربازار ، قلع و قمع و آثار ناشی از آن جمع آوری گردید.

رئیس راه و شهرسازی صومعه سرا با تاکید بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه ها خاطر نشان کرد: بیشتر دکه ها در حریم راه ها با سازه های سبک و در خارج از وقت اداری، تعطیلات و به صورت شبانه انجام می شودکه با فعالیت گشت های راهداری سازه های غیرمجار در حریم راههای رشت شناسایی می شود و پس از طی مراحل قانونی با همکاری نیروی انتطامی و دادگستری اعمال قانون صورت می گیرد.

1 2 3

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه