برای مشخص شدن پشت پرده اتفاقات فرانسه باید به جای “داعش” بنویسیم “اسرائیل”

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر به جای “داعش” بنویسیم “اسرائیل” پشت پرده اتفاقات اخیر در فرانسه مشخص می شود؛دعش پیاده نظام آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است که امروز دیگر رزمنده ندارند و توان جنگیدن را از دست داده اند، با سرمایه گذاری بر روی افراد نادان، داعش را به وجود آوردند.

برای مشخص شدن پشت پرده اتفاقات فرانسه باید به جای “داعش” بنویسیم “اسرائیل”

به گزارش ۸دی، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اتفاقات اخیر پاریس و حملات تروریستی در فرانسه اظهار داشت: رهبری از سال ها پیش چنین روزی را هشدار داده بودند؛ چرا که بر اساس آموزه های دینی هرکس ظلمی کند در نهایت آن ظلم به خودش بر می گردد.

وی با بیان این نکته که فرانسه چوب حمایت‌های خود از داعش را می خورد تصریح کرد: حادثه‌های اخیر فرانسه حاصل حمایت های زشت و پلیدانه‌ای است که اروپا و آمریکا از داعش داشتند و در حقیقت رژیم غاصب صهیونیستی داعش را به راه انداخت و اروپا و آمریکا آنها را تغذیه کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: کشورهای اروپایی امروز به طور واقعی اعلام کنند که کارهای گذشته شان خطا بوده و وارد مقابله اساسی با داعش و گروهک های تروریستی بشوند.

naghdi (29)

نقدی تصریح کرد: اگر امروز اروپا و آمریکا دست حمایت خود را از پشت تروریست ها بردارند شاهد آرامشی کامل در منطقه خواهیم بود و مردم منطقه به خوبی می توانند از پس تروریست‌ها بر بیایند.

وی یادآور شد: نیروهای مقاومت در منطقه که غرب به دنبال معرفی آنها به عنوان تروریست است، حتی یک بار در تاریخ مقاومتشان چنین جنایت هایی انجام نداده اند که مردم بیگناه را در تئاتر، رستوران و … بکشند و ما حتی یک پرونده هم در این راستا نداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: پرونده تروریست های واقعی در منطقه که غرب آنها را آزادی خواه می داند و از آنها حمایت می کند، پر از نقاط تاریکی است که حتی سابقه جنایت در ایران را نیز داشته اند.

نقدی با اشاره به صحبت های بشار اسد مبنی بر اینکه کاری که امروز در فرانسه انجام شد چندین سال است در سوریه اتفاق افتاده است، تصریح کرد: پایگاه های جاسوسی در کشورهای اطراف ایران بسیار فعال هستند و در حال آموزش تروریست ها هستند.

وی در ادامه گفت: اگر به جای “داعش” بنویسیم “اسرائیل” پشت پرده اتفاقات اخیر در فرانسه مشخص می شود؛داعش پیاده نظام آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است که امروز دیگر رزمنده ندارند و توان جنگیدن را از دست داده اند، با سرمایه گذاری بر روی افراد نادان، داعش را به وجود آوردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: استراتژی غرب با اتفاقات اخیر فرانسه در حقیقت هراساندن دنیا از چهره اسلام است و این اقبالی که مردم اروپا و آمریکا به اسلام دارند را متوقف کنند؛ در حقیقت این اقدامات موج جدید اسلام هراسی در دنیا است.

نقدی همچنین گفت: چنین اتفاقاتی در اروپا باید بیفتند تا آمریکا و ایادی های آنها بتوانند حضورشان در منطقه را توجیه کنند و از انتقادهایی که به آنها در خصوص حضور در منطقه می شود فرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: عامل واسطه این حوادث آل سعود است و آل سعود با هدایت آمریکا در ابتدا جریان داعش را پایه ریزی کرده است و تا زمانی که آمریکا تمام ذخیره ارزی عربستان را به حساب شرکت های تسلیحاتی خود واریز نکند این جنگ ها و این کشتار بی رحمانه مردم همچنان ادامه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه