لیست تبلت های زیر ۱ میلیون تومان موجود در بازار

با ما همراه باشید تا ۶ تبلت با بهای کمتر از ۱ میلیون تومان در بازار را به شما معرفی کنیم.

لیست تبلت های زیر ۱ میلیون تومان موجود در بازار
به گزارش سرویس IT و فناوری ۸دی؛ تبلت‌ها روز به روز در حال محبوب شدن در میان مردم هستند و بر تنوع و تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، به طوری که اگر نگاهی به اطراف بیندازید، در میان مردم افراد زیادی از این گجت‌ها استفاده می‌کنند. در بازار کشورمان تبلت‌های زیادی با مشخصات مختلف وجود دارند و در رنج زیر ۱ میلیون تومان، تنوع این محصولات بسیار بالاست.
تبلت های زیر 1 میلیون تومان موجود در بازار را ببینید!
حال، قصد داریم تا تبلت‌هایی به شما معرفی کنیم که در آبان ماه با قیمت زیر ۱ میلیون تومان، دارای قدرت سخت‌افزاری و امکانات نرم‌افزاری مناسب بوده و برای خرید، گزینه‌های به صرفه و خوبی محسوب می‌شوند.
لنوو یوگا تبلت ۲ ۸.۰
لنوو یوگا تبلت ۲ ۸.۰ یکی از اعضای خانوده جدید یوگای لنوو است؛ این تبلت که در نسل دوم یوگاها قرار دارد، نسبت به برادران بزرگ‌ترش، دارای طراحی بهتر و نمایشگر با کیفیت‌تری است؛ به همین دلیل وب‌گردی و مطالعه با این تبلت بسیار دلپذیر خواهد بود. یکی از شاخصه‌های اصلی این تبلت، بخش سخت‌افزار آن است که پردازنده‌ اتم اینتل Z3745، رم ۲ گیگابایتی در کنار پردازده گرافیکی Intel HD Graphics شما را در سخت‌ترین کارها نیز همراهی می‌کنند و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. از سایر مشخصات این تبلت می‌شود به دو دوربین ۸ و ۱.۶ مگاپیکسلی در جلو و عقب دستگاه، اندروید ۴.۴، باتری ۶۴۰۰ میلی‌آمپری، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و وجود شیار سیم‌کارت اشاره کرد.
تبلت های زیر 1 میلیون تومان موجود در بازار را ببینید!
قیمت: حدود ۷۰۰ هزار تومان
طراحی زیبا و کیفیت مناسب بدنه
پایه فلزی جهت تبدیل به حالات مختلف
نمایشگر ۸ اینچی و بسیار با کیفیت با زاویه دید خوب
وجود شیار سیم‌کارت و کارت حافظه
شارژدهی خوب باتری
دوربین خوب

ایسر Iconia W4
تبلت ۸ اینچی Iconia W4 توسط برند ایسر طراحی و تولید شده است. این تبلت دارای نمایشگر با کیفیت، قیمت عالی، دوربین خوب و باتری با شارژدهی مناسب است. اما برگ برنده این تبلت به سیستم‌عامل و سخت‌افزار آن مربوط می‌شود؛ جایی که شاهد ویندوز ۸.۱ (با قابلیت به روزرسانی به ویندوز ۱۰ نسخه دسکتاپ)، پردازنده ۴ هسته‌ای اتم اینتل، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستیم. این محصول تنها ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد و امکانات بسیار خوبی را به کاربر ارایه می‌دهد.
تبلت های زیر 1 میلیون تومان موجود در بازار را ببینید!
قیمت خوب
پردازنده قوی
ویندوز ۸.۱ با قابلیت به‌روز رسانی به ویندوز ۱۰
حافظه داخلی و رم بالا با توجه به قیمت
طراحی زیبا
لنوو تب S8
S8لنوو در سال گذشته، تبلتی خوش‌ساخت و زیبا را با نام تب S8 معرفی کرد. این تبلت قدرتمند، از نظر فنی بسیار قابل قبول است، چرا که از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده اینتل Atom Z3745 بهره‌‎مند است که همه‌ این‌ها در کنار قیمت مناسب باعث می‌شود تا این تبلت یکی از خوب‌های این رنج لقب گیرد. در ضمن با توجه به سخت‌افزار این تبلت، اجرای روان بازی‌ها و برنامه‌ها دور از ذهن نیست. این دستگاه از نظر طراحی نیز بسیار زیباست و به این دلایل است که ما آن را پیشنهاد دادیم.
تبلت های زیر 1 میلیون تومان موجود در بازار را ببینید!
قیمت: حدود ۶۵۰ هزار تومان
امکانات نرم‌افزاری مناسب
طراحی زیبا
امکان اتصال کارت حافظه
امکان اتصال سیم‌کارت و مکالمه
کیفیت بالای صفحه‌نمایش
کیفیت خوب دوربین در کنار فلاش
ایسوس فون‌پد ۷ FE171CG
ایسوس چندین محصول خوب را سال گذشته روانه بازار کرد که یکی از خوش قیمت‌ترین آن‌ها فون‌پد ۷ FE171CG بود. طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، رابط کاربری ایسوس (Asus Zen UI)، پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی ساخت اینتل، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات مهم این تبلت خوش ساخت هستند. همچنین این محصول دارای دوربین ۸ مگاپیگسلی بوده که به شما برای شکار تصاویر کمک می‌کند.
تبلت های زیر 1 میلیون تومان موجود در بازار را ببینید!
قیمت: حدود ۴۹۰ هزار تومان
امکانات نرم‌افزاری مناسب
طراحی زیبا
امکان اتصال کارت حافظه و سیم‌کارت
شارژدهی مناسب باتری
قیمت به صرفه
کیفیت ساخت بالا
کیفیت خوب دوربین
آلکاتل وان تاچ 
آلکاتل وان تاچ پاپ ۸، یک تبلت ۸ اینچی خوش قیمت با امکانات مناسب است. اصلی‌ترین دلیل پیشنهاد این محصول، قیمت عالی کمتر از ۴۰۰ هزار تومان آن است که در کنار طراحی زیبا و امکانات مناسبی که آلکاتل در آن قرار داده، پاپ ۸ را تبدیل به یک محصول مقرون به صرفه می‌کند. پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی، دوربین ۲ مگاپیکسلی، ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات مهم این تبلت هستند.
تبلت های زیر 1 میلیون تومان موجود در بازار را ببینید!
قیمت: حدود ۳۸۰ هزار تومان
امکانات نرم‌افزاری مناسب (با توجه به قیمت)
طراحی زیبا
امکان اتصال کارت حافظه و سیم‌کارت
قیمت به صرفه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه