فرمانده یگان حفاظت دادگستری کل استان گیلان معرفی شد

مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت دادگستری کل استان گیلان با حضور رییس کل دادگستری گیلان ، مشاور ریاست مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه گیلان،برگزار شد.

فرمانده یگان حفاظت دادگستری کل استان گیلان معرفی شد

به گزارش ۸دی، مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت دادگستری کل استان گیلان  با حضور رییس کل دادگستری گیلان ، مشاور ریاست مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه ، فرمانده یگان حفاظت اطلاعات قوه قضاییه ، فرمانده انتظامی استان ، دادستان شهرستان رشت ، معاونین قضایی رییس کل و مسئولان ذیربط در دادگستری استان گیلان برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان فرمانده یگان حفاظت دادگستری کل استان  گیلان  معرفی شد در این مراسم با بیان اهمیت دستگاه های حاکمیتی تصریح کرد: پایه و نظام هر حکومتی بر دستگاههای حاکمیتی آن استوار است و نشانه شانیت، جایگاه، محبوبیت و اعتماد مردم به آن حکومت محسوب می شود.

وی اولین شاخص پایداری حکومت ها را مقبولیت دستگاه های حکومتی آن عنوان کرد و خاطر نشان نمود: استواری و پایداری امروز جمهوری اسلامی به دلیل عملکرد دستگاه های حاکمیتی آن است  که از جنبه رفتار و اخلاق و مراعات حقوق شهروندی دارای وجاهت و شانیت مطلوبی در میان مردم می باشند.

این مقام ارشد قضایی با اشاره به ناامنی های کشورها در خاور میانه و همچنین در اروپا اظهار داشت: در کشور ما با جانفشانی و ایثارگری دستگاه های امنیتی نقشه های دشمنان عملی نشده است و مردم در آرامش و آسایش زندگی می کنند.

احمد سیاوش پور غرور وتکبر و ندیدن حقوق مردم را از آفات دستگاه های حاکمیتی برشمرد  و آن را  نقطه ضعفی درمسیر پیشرفت انقلاب دانست.

وی با بیان اینکه وجود نهادهایی مانند حفاظت و انتظامات و… در صیانت و حفاظت از دستگاه های دولتی ضروری می باشد تاکیدکرد: دشمنان همواره مترصد فضا و زمانی هستند  که به ما ضربه بزنند لذا باید  آمادگی کامل را در همه موقعیت ها حفظ نماییم.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، مستقل می باشد ابراز داشت: دستگاه قضایی باچنین جایگاهی این توانمندی را دارد که بتواند از نیروها و پرسنل خودش حفاظت کند.

رئیس شورای قضایی استان گیلان در پایان از کمک های بی شائبه ی نیروی انتظامی به دستگاه قضایی استان قدردانی نمود.

 سردار طاهری مشاور ریاست مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در این مراسم  سلامت پرسنل یگان حفاظت قوه قضاییه را در راس  اولویت های پیش بینی شده  ذکر کرد و تصریح نمود: به دلیل حساسیت کار قوه قضائیه باید از کسانی که اطمینان به سلامت کاری آنها وجود دارد بهره برد.

مشاور ریاست مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه با بیان ضرورت آموزش کارکنان یگان حفاظت افزود: باید نظارت دقیقی در امور پرسنل وظیفه صورت گیرد.وی خاطر نشان کرد این افراد موظفندکه در چهارچوب وظایف پیش بینی شده عمل نمایند.

سردار طاهری در ادامه  افزود: هیچ انتسابی نبایدبدون هماهنگی با حفاظت صورت بگیرد و ابراز امیدواری کرد: انتقال به موقع اخبار امنیت بیشتری برای دستگاه را تضمین می کندو موجب اتخاذ تصمیم های دقیق تر وبهتری خواهد شد.

درانتهای این نشست سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با تسلیت ایام سوگواری اهل بیت ، قبولی عزاداری ها را از درگاه ایزدمنان مسئلت نمود.

وی با اشاره به وجه مشترک های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ابرازداشت: رئیس هر دودستگاه توسط فرمانده کل قوا منسوب می شودوهردودستگاه  در راستای حفظ امنیت نظام گام بر می دارند.

سردار میرحیدری با قدردانی از دستگاه قضایی استان افزود: دادگستری استان گیلان سرشار از قضات  و مدیرانی است که با عشق واعتقاد به ارزشهای اسلامی در خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگزار نمی کنند. در پایان  سرهنگ فکوری به عنوان فرمانده  یگان حفاظت دادگستری کل استان گیلان معرفی شده و از زحمات سروان حامی پور قدردانی بعمل آمد.

لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم فلاح میری معاون قضایی رییس کل دادگستری استان و رییس مرکز حفاظت اطلاعات دادگستری گیلان گزارشی از اقدامات انجام گرفته و برنامه های آتی مرکز ارائه نمود. همچنین سرهنگ یزدان پناه فرمانده یگاه حفاظت قوه قضاییه و سرهنگ مهرگان جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان نیز گزارشی از روند برنامه های پیش بینی شده و اقدامات انجام گرفته را به سمع حاضرین رساند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه