دستپروده ” گوگوش ” در آستانه گرفتن مجوز نشر آلبوم موسیقی؟!

امیرحسین کریمی که با نام «امیرحسین»در میان آکادمی موسیقی گوگوش در شبکه ضد انقلاب من و تو معرفی شد متاسفانه حالا قرار است با مجوز رسمی در سطح کشور آلبوم منتشر کند!

دستپروده ” گوگوش ” در آستانه گرفتن مجوز نشر آلبوم موسیقی؟!

به گزارش ۸دی؛ امیرحسین کریمی که دستپروده گوگوش خواننده بی بندوبار و فراری از کشور است در دوره قبلی آکادمی موسیقی شبکه معاند من و تو فعالیت کرده که حال قرار است با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آلبوم موسیقی در ایران منتشر کند!!!

امیرحسین کریمی حالا درصدد انتشار نخستین آلبوم رسمی خود در ایران است. او در این آلبوم با چهره های سرشناس موسیقی کشور همکاری کرده و یکی از قوی ترین تهیه کننده های موسیقی پاپ با این خواننده قرارداد پنج ساله امضا کرده است؟!این تهیه کننده موسیقی از انتشار جزییات بیشتر درباره آلبوم این خواننده خودداری کرد و انتشار جزییات آلبوم امیرحسین کریمی را به ماه های آینده موکول کرد.

حال جای این سوال است که برخی از خواننده های پاپ که در داخل کشورمان به سر می برند و هیچ گونه حواشی و مشکلاتی از این قبیل هم ندارند با عدم ارائه مجوز از سوی ارشاد روبرو میشوند و یا با مشکلات فراوان روبرو هستند که مجوز گرفتن برای آنها دشوار است ولی امثال این افراد که دستپروده یک خواننده زن بی بندوبار و وطن فروش همچون گوگوش هستند باید به راحتی بیایند در کشور فعالیت کنند و مجوز رسمی هم بگیرند؟!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه